Smc X-treme 250 cc "special"
nee hoor ik, heb die gezien !!! maar ze wisten nog niet of ze die gingen leveren met baan of toppen banden , en de stikkerset stond er nog niet op en de spiegels ook niet !!!
Was nog niet leverbaar pas vanaf maar . dus daarom vraag ik dat nu aan de persoon die die al heeft kunnen leveren he !!
Was nog niet leverbaar pas vanaf maar . dus daarom vraag ik dat nu aan de persoon die die al heeft kunnen leveren he !!
in de toekomst .....
-
- Quadrunner
- Contacteer:
er zit een achteruit op, een oliekoeler, banden kunnen gekozen worden,
motorblok in "mat"
best s PM'en om geen gezaag met de sponsorst te krijgen...
ge moogt nog gene helm weggeven
motorblok in "mat"
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
-
- Quad Expert
- Contacteer:
Dat mag je wel, maar niet via dit media als forum om het ten opzichte van andere niet-sponsors fair te houden.brutus32 schreef:er zit een achteruit op, een oliekoeler, banden kunnen gekozen worden,
motorblok in "mat"
Het is tenslote eveneens een vorm van reclame of verkoopstechtniek.
(niet via modderberen of quadforumbenelux dus)
Je begrip wordt weliswaar wel gerespecteerd!
We moete fair blijven.
Enkel in 't oranje leverbaar.... wil me niet moeien maar 't lijkt me af en toe toch eens nodig in te grijpen als er nonsens worden versprijd.....!
Dus ik zal, zoals ik op het nederlands- en franstalig forum van de buggy's PGO doe, regelmatig een kijkje komen nemen en als spreekbuis fungeren tssn PHILCO NV, invoerder van PGO en SMC voor Benelux en duitsland.
Groetjes
jm
www.pgo.be
Dus ik zal, zoals ik op het nederlands- en franstalig forum van de buggy's PGO doe, regelmatig een kijkje komen nemen en als spreekbuis fungeren tssn PHILCO NV, invoerder van PGO en SMC voor Benelux en duitsland.
Groetjes
jm
www.pgo.be
Er zit GEEN achteruit op de Extreme Special Edition!
Als er één op zit, is het een omgebouwde gewone Extreme met achteruit....
Groetjes
jm
www.pgo.be
Als er één op zit, is het een omgebouwde gewone Extreme met achteruit....
Groetjes
jm
www.pgo.be
wachten en maar wachten wat duurt het lang als je op een quad aan het wachten bent en je leest hier zo op het forum hoe iedereen zich uitleeft op zijne quad !!
Ondertussen al een deel kledy gekocht en helm en bril besteld. Binnen twee weken voor botten gaan zien ! en dan hopen dat het niet te lang meer duurt eer hij er is
Wat duurt het lang
Ondertussen al een deel kledy gekocht en helm en bril besteld. Binnen twee weken voor botten gaan zien ! en dan hopen dat het niet te lang meer duurt eer hij er is
Wat duurt het lang
in de toekomst .....
-
- Quadrunner
- Contacteer:
die heeft wel goeie bandjes ligge zijn dat de standaart
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Quadrunner
- Contacteer:
ge zijt zelf 1 van de 2 invoerders, nix spreekbuisjm schreef:Enkel in 't oranje leverbaar.... wil me niet moeien maar 't lijkt me af en toe toch eens nodig in te grijpen als er nonsens worden versprijd.....!
Dus ik zal, zoals ik op het nederlands- en franstalig forum van de buggy's PGO doe, regelmatig een kijkje komen nemen en als spreekbuis fungeren VOOR PHILCO NV, invoerder van PGO en SMC voor Benelux en duitsland.
Groetjes
jm
www.pgo.be
jean marie istnie ?
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
-
- Quadrider
- Contacteer:
Ja geen lelijk quadje maar de SMC is een voor straatgebruik ontwikkeld quadje want anders krijgt ge brokken.
http://www.lmmotors.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Official Can-Am Dealer
Team Lm Motors Can -Am Belgium
Official Can-Am Dealer
Team Lm Motors Can -Am Belgium
zion schreef:ok bedankt voor de info , ik laat iets weten als ik hem heb
zal niets kunnen vertellen hierover , ik krijg geen info over deze quad , dus bestelling gaat niet door iets anders besteld
moest jm dit lezen zou leuk zijndat hij nu eens zecht hoe het komt dat ze smc klanten zo behandelen
Sorry maar smc is twee klanten verloren hierdoor , ik en mijne maat hebben iets anders besteld
in de toekomst .....