@ Domi: Je avatar verkleinen a u b
Véél te groot
Spoorverbreders vanvoren->maximale aan te raden breedte?
inox is wel sterk genoeg denk ik ja
Ik heb staalbouten 8.8 gebruikt
Je kan ook bouten uit motorblok van auto gebruiken, je weet wel, de bouten voor de cilinderkop te verbinden met motorblok
de spoed is hetzelfde als de spoed van de moeren
(je moet wel je motor niet gaan openvijzen, als je er gebruikte liggen hebt) deze zijn heel sterk, krijg je niet kapot
Ik heb staalbouten 8.8 gebruikt
Je kan ook bouten uit motorblok van auto gebruiken, je weet wel, de bouten voor de cilinderkop te verbinden met motorblok
de spoed is hetzelfde als de spoed van de moeren
(je moet wel je motor niet gaan openvijzen, als je er gebruikte liggen hebt) deze zijn heel sterk, krijg je niet kapot
Spoorverbreders achteraan( self made)
velgen gedraaid vooraan
Boze blik voorkap (self made)
Nerfbars (Xtreme parts)
Van Hasselt uitlaatlijn!
Handbeschermers Powermadds
maier spartborden
zwarte velgen
bredere A-armen komen niet meer
velgen gedraaid vooraan
Boze blik voorkap (self made)
Nerfbars (Xtreme parts)
Van Hasselt uitlaatlijn!
Handbeschermers Powermadds
maier spartborden
zwarte velgen
bredere A-armen komen niet meer
Dit model dus plaatsen , dan heb je geen last van bouten ! en is het enige deftige systeem ! 5 cm vooraan is wat te veel voor u wielasje en kogelagers,...Ivoman schreef:vooraan 30 mm (aan elke kant)
achteraan 45mm (aan elke kant)
Denk niet aan achterste vooraan te plaatsen. De steken zijn verschillend.
En, ik denk, dat dit de stuureigenschappen er toch niet op zou verbeteren.



