ja maar als je heb hebt laten doen bij een dealer zou ik toch effe gaan belle hoorFre530D schreef:Zat nog voldoende olie in , heb gekeken. Denk dat de piston gewoon even blijven plakken is. Niet echt extreem vastgelopen dus zal nog wel meevallen. Wat honen en nieuwe segmenten is mischien al voldoende.
Fre
***PROJECT*** YFZ450
-
- Quadrunner
- Contacteer:
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Heb hem voldoende ingereden ja.
Reed trouwens aan redelijk lage toeren toen hij vastliep en had hem pas gestart.
Maar nu denk ik aan iets anders , de dag ervoor hoorde ik rare geluiden vanuit de motor komen.
De dag daarna was dat weg, kan ook de rotor van de waterpomp zijn die eraf getrilt is of kapot gevlogen is, dan geen koeling, bam en vastgelopen is ie.
GRTZ
Fre
Reed trouwens aan redelijk lage toeren toen hij vastliep en had hem pas gestart.
Maar nu denk ik aan iets anders , de dag ervoor hoorde ik rare geluiden vanuit de motor komen.
De dag daarna was dat weg, kan ook de rotor van de waterpomp zijn die eraf getrilt is of kapot gevlogen is, dan geen koeling, bam en vastgelopen is ie.
GRTZ
Fre
-
- Quadrider
-
- Quadrider
-
- Quadracer
-
- Quad Expert
- Contacteer:
Persoonlijk vind ik het inwisselen tegen een banshee geen goede zaak. Voor dat geld kan je hem beter eens ten goei laten nazien en repareren zoals het hoort.
Laatstaan dat een banshee of liever gezegd een twee-takt, in theorie, op de baan thuishoort. Daar zijn ze niet voor ontwikkeld/geschikt.
Laten repareren zou ik doen.
Just my 2 cent
Laatstaan dat een banshee of liever gezegd een twee-takt, in theorie, op de baan thuishoort. Daar zijn ze niet voor ontwikkeld/geschikt.
Just my 2 cent
-
- Quadrider
Mijne was ook gescheurd (hoe het komt weet ik nog steeds niet maja) en toen heeft maessen die verstevigd en nou is die nog steeds nie gescheurdVyrena schreef:Dat zou zonde zijn als je hem nu weg doet
Alleen de achterbrug vind ik dr niet bij passen maar ik had al gelezen waarom die blauw is. Goede keus in ieder geval, de standaard scheuren altijd maar sinds ik een TM heb is het nog nooit voorgekomen dat er een scheur inzat.
|^^^^^^^^^^^^| |
| <<< Bavaria>>> | |"|,_____
|_..._..._...____===|=||_|__|..,]
(@)'(@)'(@)"""*| (@)(@)****(@)
| <<< Bavaria>>> | |"|,_____
|_..._..._...____===|=||_|__|..,]
(@)'(@)'(@)"""*| (@)(@)****(@)
Een YFZ hoort minder thuis op de baan dan de Banshee omdat het frame van de YFZ gemaakt is voor de cross, en dus erg nerveus is op het asfalt. De Banshee daarnaast is lager en gewoon veel stabieler op hoge snelheden. Daarnaast is het een 2cilinder waardoor je niet constant voluit hoeft te gaan om toch vooruit te zoeven.Ivoman schreef:Persoonlijk vind ik het inwisselen tegen een banshee geen goede zaak. Voor dat geld kan je hem beter eens ten goei laten nazien en repareren zoals het hoort.
Just my 2 cent
Maar dat is natuurlijk een mening.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
- Quadrider
je quad is egt heel erg mooi geworden zo
zwart is ook wel mooie kleur voor een yfz
zwart is ook wel mooie kleur voor een yfz
yamaha yfz-450 2006 >>> spoorverbreders voor en achter, nerfbars, heel strips, blauwe aluminium tankdop, Van Hasselt uitlaat, maxis razr banden, yamaha bumpertje, reiger voor veren, cabron hood, schockwears veer hoezen, quad tech stickerset, ander stuur, pro design killswitch, yamaha stuur-rol