X-Factor Heelguards
X-Factor Heelguards
Hey,
Ik heb momenteel nerfbars van X-Factor, nu zoek ik nog heelguards die daarop passen. Heb op de site van X-Factor gezien, ma zie er geen heelguards opstaan.
Maar misschien weet iemand een ander merk da er toch op past?
Ik heb momenteel nerfbars van X-Factor, nu zoek ik nog heelguards die daarop passen. Heb op de site van X-Factor gezien, ma zie er geen heelguards opstaan.
Maar misschien weet iemand een ander merk da er toch op past?
#32 • W-Tec Honda 450cc
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon • www.at-tach.nl • www.verkroost-scooters.nl •
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon • www.at-tach.nl • www.verkroost-scooters.nl •
anders moet je er laten maken (bansheeboy/yamaha4life), dat is een stuk goedkoper en even mooi want als je ziet hoeveel ze durven vragen voor die GYT-R heelguards enz... of had je liever plastic gewilt?
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
wantjes #9
- Quadrunner

- Contacteer:
kunnen zij mss dezelfde maken als de gyt-r's? anders zou ik ook wel interesse hebbenHanzie schreef:anders moet je er laten maken (bansheeboy/yamaha4life), dat is een stuk goedkoper en even mooi want als je ziet hoeveel ze durven vragen voor die GYT-R heelguards enz... of had je liever plastic gewilt?
Erasmus all the way!
die frank toen had leken er enorm veel op, zal eens kijken straks of ik een foto kan vinden en dan laat ik het wel effe weten. hij gaat er nu weer maken voor de nieuwe yfz van hem en ja daarna ook voor mij (hopelijk
).
DQT Racing Team
-
wantjes #9
- Quadrunner

- Contacteer:
Als er voor Honda kan gemaakt worde, ben ik zeker geintresserd, want inderdaad, kost allemaal zoveel geld ma plastiek wil ik nimmer, had ik al en wil nu ns iets "blinkender" ma tkost allemaal zo veel eh. Mijn broer heeft nerfbars van Moose en daar staan ze der ineens op, echt mooi, ben beetje jaloers eh 
Ma zijn er fotos en eventuele prijzen?
Ma zijn er fotos en eventuele prijzen?
#32 • W-Tec Honda 450cc
-
yamaha4life
- Easy Quadrider

- Contacteer:
-
epix no-fear
- Quad Expert

-
yamaha4life
- Easy Quadrider

- Contacteer:
-
epix no-fear
- Quad Expert

oooow okeyamaha4life schreef:Ik las het met halfautomaat met inox draad.
hebt gei ook wel eens gehoord van aluminium lassen met elektrisch las aparaat?
ik heb daar speciale elektrodes voor maar k moet nog een keer een goed las aparaat kopen want k heb nu een kutding
CustomCoatingsHelvoirt
-
yamaha4life
- Easy Quadrider

- Contacteer:
Ja ook allumium lassen met halfautomaat.
Maar daar moet je een andere halfautomaat voor hebben dan voor staal te lassen.
Maar daar moet je een andere halfautomaat voor hebben dan voor staal te lassen.
-= Team DQT =-
Yamaha yfz 450 '06 Goldspeed - Holeshot - Kenda - Maessen - Team - Reiger - Renthal - Powermadd - Douglas - Duro - Lsr - Doma - Moose - Technoflex - Akraix - Tusk
DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Yamaha yfz 450 '06 Goldspeed - Holeshot - Kenda - Maessen - Team - Reiger - Renthal - Powermadd - Douglas - Duro - Lsr - Doma - Moose - Technoflex - Akraix - Tusk
DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us