Zoiets slijt toch niet zo erg tegen de originele rem.Hanzie schreef:hoe bedoel je?dogo schreef:nu heb je eigenlijk geen slijtage meer buiten de schijf? Knap werk.
Achterrem Blaster
nee, die hydro rem komt van een crosser, zijn nogal degelijk.
de standaard achterrem is niks waard! de eerste maand ging die bij mij ook super, maar daarna niks meer. nieuwe remblokken in gestoken, 1 week en ik had weer prijs. toen een hydro erop en dat probleem was opgelost. natuurlijk moet je wat aanpassingen maken, daar was ik ook niet zo voor op het begin, maa geloof me, het is het waard!
de standaard achterrem is niks waard! de eerste maand ging die bij mij ook super, maar daarna niks meer. nieuwe remblokken in gestoken, 1 week en ik had weer prijs. toen een hydro erop en dat probleem was opgelost. natuurlijk moet je wat aanpassingen maken, daar was ik ook niet zo voor op het begin, maa geloof me, het is het waard!
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
hee die hanzie
ja sorry maar de bracketplaat is de plaat waar de rem op hangt dus die aluminium zeg maar kon het namelijk net niet zien op de foto's dus als jij er nog eentje hebt van boven af graag zou het graag zien hoe jij dit probleem opgelost hebt trouwens heb jij een voorrem gebruikt !!!!!!
mvg ed
ja sorry maar de bracketplaat is de plaat waar de rem op hangt dus die aluminium zeg maar kon het namelijk net niet zien op de foto's dus als jij er nog eentje hebt van boven af graag zou het graag zien hoe jij dit probleem opgelost hebt trouwens heb jij een voorrem gebruikt !!!!!!
mvg ed
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 180
- Lid geworden op: zo 13 jul, 2003 16:02
- Locatie: Omgeving Uden
-
- Toeschouwer
- Berichten: 2
- Lid geworden op: zo 18 jan, 2004 13:51
- Locatie: Geistingen/Oostende
Achterrem blaster
Wat je eventueel ook kan doen om nog even met je originele rem te rijden, is kopervet rond de remzuiger smeren, dit zorgt ervoor dat er geen vocht in de cilinder zuigt, waardoor die niet oxideert en dus beter op en af gaat, want dat is eigenlijk het probleem bij die remmen.
Dit is echter een voorlopige oplossing want door condensatie krijg je uiteindelijk toch vocht erin en is het om zeep.
Daarom heb ik ook een hydraulische achterrem, ondertussen al 2 jaar en nog altijd niks aan. Dit is een omgebouwde van een crossmoto en die werkt perfect, plus dat de remblokken erg slijtvast zijn.
Al bij al de beste oplossing, maar je moet er wat tijd insteken.
Btw, die rembracket hoeft niet perse alu te zijn hoor, gewoon staalplaat werkt ook. Wel wat zwaarder maar alleszins een stuk goedkoper.
Dit is echter een voorlopige oplossing want door condensatie krijg je uiteindelijk toch vocht erin en is het om zeep.
Daarom heb ik ook een hydraulische achterrem, ondertussen al 2 jaar en nog altijd niks aan. Dit is een omgebouwde van een crossmoto en die werkt perfect, plus dat de remblokken erg slijtvast zijn.
Al bij al de beste oplossing, maar je moet er wat tijd insteken.
Btw, die rembracket hoeft niet perse alu te zijn hoor, gewoon staalplaat werkt ook. Wel wat zwaarder maar alleszins een stuk goedkoper.
Still driving a blaster