RST
RST is de beste in zijn klasse, volgens mij maakt die alleen superquad,
we hebben er al europees kampioen mee gereden,
heeft niks tezien met eml!
is een oostenrijkse quadbouwer, met een zeer, zeer goed rijwielgedeelte,
meestal met ktm blokjes erin en natuurlijk ook zeer prijzig.
prijs is op aanvraag,
is zoals vls, w-tec, allemaal op maat gemaakt
zeer goede keuze
prijs is op aanvraag,
zeer goede keuze
bm suspension
Re: RST
Van andere wedstrijdrijders heb ik wel eens gehoord dat er nogal wel eens wat afbreekt aan een rst. Zo was er ook een fusee afgebroken, dat soort dingen wil je niet dat breekt uiteraard.Bremske schreef:Heeft er iemand informatie over RST quads? Zoals de kostprijs en in hoeverre ze verschillen van EML quads?
Heb deze al zien rijden in supermotard maar nog niet in cross.
Voor de rest ligt het aan de rijder. En wil jij er cross mee rijden of supermoto?
-
- Toeschouwer
Mensen, mensen, als je het niet gans precies weet roep dan toch niet zomaar de kreten.technoflex schreef:RST is de beste in zijn klasse, volgens mij maakt die alleen superquad,
prijs is op aanvraag,
zeer goede keuze
RST wordt gebouwd in Zwitserland door Roland Schwendiman (Roland Schwendiman Tuning!!!) en is gebruiksklaar voor zowel cross als supermotard. Hij is vroeger als basis begonnen met de EML en heeft die naar eigen inzien aangepast qua sturing en zo. HEEFT DUS HEEL VEEL MET EML TE MAKEN.....
RST is zeker goede quad, enige nadeel is de vele aluminium delen, er gaat nogal eens een hekframe kapot en die is ook aluminium, let wel verder zeker geen slechte keus.
Ik weet dat prijzen iets over de 20.000 liggen incl. motor maar dat zult ge daar moeten vragen...
Succes Bremske, doe je best bij MCLB
-
- Quadrunner
-
- Quadrider
vls nog beter
yamaha yfz-450 2006 >>> spoorverbreders voor en achter, nerfbars, heel strips, blauwe aluminium tankdop, Van Hasselt uitlaat, maxis razr banden, yamaha bumpertje, reiger voor veren, cabron hood, schockwears veer hoezen, quad tech stickerset, ander stuur, pro design killswitch, yamaha stuur-rol
-
- Quadracer
van pevenage heeft een rst met kx500 2takt blok in,heeft mettet ermee gewonnen en is een serieus bommeke die quad.maar in cross heb ik hem nog niet gezien met rst.
is wel betrouwbare quad,is er al 3keer kampioen mee geworden in supermoto en 2keer mettet gewonnen.swendiman was ook in mettet met een rst vertimati motor erin maar heeft hem opgeblazen dacht ik.
succes en france davy
is wel betrouwbare quad,is er al 3keer kampioen mee geworden in supermoto en 2keer mettet gewonnen.swendiman was ook in mettet met een rst vertimati motor erin maar heeft hem opgeblazen dacht ik.
succes en france davy
-
- Toeschouwer
Ben nieuw op dit forum maar heb al beetje rondgekeken en wordt inderdaad goed gesproken over die W-Tec. Volg de quadscene nu enkel nog vanuit men (luie) stoel over internet maar wil da binnenkort gaan veranderen.blasterboy schreef:is wel veel of denk ik dat maar zou dan toch eerder voor w-tec gaan maarja das maar een meening e
Op foto ziet ie der killing uit (W-Tec) en zie ook dat er reeds goede resultaten gereden zijn, een winnaar volgens mij... Hoor prijzen van rond 15.000 en das inderdaad goe te noemen voor race machin he!!
Brems naar Frankrijk?? dacht dat je daar niet kon starten als buitlander?? heb er nog niet 1 kunnen uitvinden aldaar... maar suc6 jonge
Als je dan toch iets wil als een eml, dan zou ik een vls kopen, dat is mijn mening. Maar ik zou gewoon gaan kopen wat je zelf denkt dat goed is. Hier is het meeste speculaties. En als er met een bepaalde motor gewonnen wordt dan komt het bijna altijd door de rijder. Ik denk dat jij daar alles van weet
gewoon voor RST gaan is een super quad, zowel voor supermotard als cross. Heb al eerder foto's gepost zie:
http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... &&start=15
Rijd iets soepeler dan de eml je kan hier meer aan instellen zoals veerweg en draaicirkel.
Verder succes met de wedstrijden
http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... &&start=15
Rijd iets soepeler dan de eml je kan hier meer aan instellen zoals veerweg en draaicirkel.
Verder succes met de wedstrijden
my sponsors for 2009
mogen hier niet genoemd worden
mogen hier niet genoemd worden