yamoto stuk (vind het ook niet gek)

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
stefan00
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

yamoto stuk (vind het ook niet gek)

Bericht door stefan00 »

Yo, gues who's back!! Na 1.5 jaar niks ga ik toch maar weer een beetje actief posten :) (hoop ik). Ik ben inmiddels 16 geworden en heb een schakelbrommer gekocht :)

klik

Anyway,

een vriend van me heeft een yamoto 150 cc, hij heeft hem in de kerst gekocht en hij is (natuurlijk) nu al stuk. De kickstarter zit namelijk vast. Wat kan dit zijn?? Ik ga hem zaterdag openhalen, maar ik wil graag weten wat me te wachten staat.

thanks ied,

Stefan 8)
Afbeelding
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Teunie »

Als je zoekt op het forum dan kun je lezen dat Yamoto ongelofelijke rommel is die je absoluut niet moet kopen.

Maar daar ben je weinig mee ben ik bang...

In ieder geval veel succes met sleutelen, zou er gewoon met goede moed aan beginnen en kijken wat je tegenkomt.
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
mr.
Quadrunner
Quadrunner

Re: yamoto stuk (vind het ook niet gek)

Bericht door mr. »

ik weet niet niet wat er mee aan de hand is maar kweet wel wel dat het k*t quads zijn mijn eerste quad was ook een yamoto 150 cc en daarbij is 3 keer het moter blok los gescheurd van het frame en heel veel lagers kapot toen ben ik over gestapt naar een blaster en nu rij ik banshee :twisted: :D
yfz 450 2007 se : blingstar bumper, verbreeders, GYT-R uilaat, carbon hood, leagers stuurstang, vls stuur, pro designe killswitch, yamaha one indus. rol powermadd hk, one nummerbord, quadracing nerfs, quadracing tankdop.
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=208
Quadracer 74
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Quadracer 74 »

Als je de kickstarter niet naar beneden krijgt wil dat zeggen dat hij vastgelopen is!!!
2 Quads gestolen!!
viewtopic.php?f=41&t=29468
stefan00
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door stefan00 »

Quadracer 74 schreef:Als je de kickstarter niet naar beneden krijgt wil dat zeggen dat hij vastgelopen is!!!
Ik zat daar ook aan te denken, maar das toch bijna onmogelijk bij een viertakt, heleamal zo nieuw nog.
Teunie schreef:Als je zoekt op het forum dan kun je lezen dat Yamoto ongelofelijke rommel is die je absoluut niet moet kopen.

Maar daar ben je weinig mee ben ik bang...

In ieder geval veel succes met sleutelen, zou er gewoon met goede moed aan beginnen en kijken wat je tegenkomt.
Klopt, maar het staat ook in me naam, ik weet het dat het troep is, maar het is niet mijn quad. Hijs van een vriend.
Afbeelding
AlfA
Quad Master
Quad Master
Contacteer:

Bericht door AlfA »

stefan00 schreef:
Quadracer 74 schreef:Als je de kickstarter niet naar beneden krijgt wil dat zeggen dat hij vastgelopen is!!!
Ik zat daar ook aan te denken, maar das toch bijna onmogelijk bij een viertakt, heleamal zo nieuw nog.
Mja, dat moet ook ingereden worden hé, net zoals elke andere motor, is dit niet gebeurd, denk ik toch dat hij vast zit... als je al ziet da 'mr.' 3x een vastlope heeft gehad, lijkt me dit niet onbestaande...

En de dealer waar dat gekocht is, kan die daar niets aan doen?
Afbeelding
Dangerous Quadracing Team
http://www.dqt.be
stefan00
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door stefan00 »

AlfA schreef:
stefan00 schreef:
Mja, dat moet ook ingereden worden hé, net zoals elke andere motor, is dit niet gebeurd, denk ik toch dat hij vast zit... als je al ziet da 'mr.' 3x een vastlope heeft gehad, lijkt me dit niet onbestaande...

En de dealer waar dat gekocht is, kan die daar niets aan doen?
Hij zij haal hem maar open en kijk wat er mis mee is, brakke service dus.
Waarschijnlijk is ie niet ingereden. Je geeft toch al gauw volgas met zo'n quad want zo super snel zijn ze niet...
(bedankt voor snelle reacties trouwens :))
Afbeelding
yahmmy the one
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door yahmmy the one »

mooie brommer, ik had een aprilia rs 50, man da spel ging :D
blaster200
Quadrider
Quadrider

Bericht door blaster200 »

ik weet nie ofzon yamoto versnellingen heeft maar anders zet hem in de 1 en ga rennen
- Hij komt niet vooruit, dan issie wss vastgelopen
- Hij kan gewoon vooruit geduwd worden, probeer dan kruipolie (nee grapje gewoon ff uit elkaar hale en kijken of er iets met de tandjes mis is

en met een automaat kun je ook gewoon duwen

Han
|^^^^^^^^^^^^| |
| <<< Bavaria>>> | |"|,_____
|_..._..._...____===|=||_|__|..,]
(@)'(@)'(@)"""*| (@)(@)****(@)
stefan00
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door stefan00 »

Bedankt,

Ik heb hem vandaag open gehaald. (het was dus een vario). En der lang vanalles los in. Los ringetje, Afgebroken tandje, en het hele tandwiel was los. Ik heb het allemaal weer op ze plaats gezet en gelukkig maakte dat ene tandje wat je mist niks uit :). En het interesseert me ook geen bal, het ging er mij om dat ie liep. Wat een chinese kut troep dus. (hijs pas 3 maanden oud).
Afbeelding
blaster200
Quadrider
Quadrider

wat voor een blok ligt eronder dan?
|^^^^^^^^^^^^| |
tointjuh
Quadracer
Quadracer

Bericht door tointjuh »

blaster200 schreef:wat voor een blok ligt eronder dan?
ching chong ofzo, gwn een inmekaar gefutselt blok
blaster200
Quadrider
Quadrider

ow, das altijd rotzooi
|^^^^^^^^^^^^| |
Plaats reactie