Smering Banshee
bij een blaster zit er wel een olie pompje op, en haast iedereen haalt het er afshy fx schreef:das echt *** dat het mengsmeer moet zijn zit er standard geen tank je op die banshee net als hij scooters?
en nog ff hoeveel hij zuipt??
omdat je quad dan betrouwbaarder word
en als over dat zuipen in zit, moet je zeker geen banshee kopen
De Banshee kan ongeveer 120km af leggen met 11liter. Dat komt neer op 1:11 ongeveer.
Wanneer je gaat crossen is hij een heel stuk eerder leeg. Chris draait er soms wel 2 tanks door van 11 liter op 1 middag.....
Wanneer je gaat crossen is hij een heel stuk eerder leeg. Chris draait er soms wel 2 tanks door van 11 liter op 1 middag.....
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
- Quadrunner
-
- Quadrunner
- Contacteer:
ik ook zowatDutje#82 schreef:met mijn ex-banshee kon ik 1h-1,5h rijden met 12L
cross wellis waar !
grtzzzzzz
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Teunie schreef:De Banshee kan ongeveer 120km af leggen met 11liter. Dat komt neer op 1:11 ongeveer.
Kijk dit is nou nuttige informatie sie smering boeit met niet zoveel dat weet ik niet wel.
bedankt
-
- Quadrunner
- Contacteer:
smering is ook nie belangrijk hèshy fx schreef:Teunie schreef:De Banshee kan ongeveer 120km af leggen met 11liter. Dat komt neer op 1:11 ongeveer.
Kijk dit is nou nuttige informatie sie smering boeit met niet zoveel dat weet ik niet wel.
bedankt
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.dqt.be
www.jumpingjet.be