onderhoud
Ik heb hier gesproken van 18000bef voor die digibeast. Dit is verkeerd. Ik heb vandaag m'n factuur in m'n handen gehad en er staat 243€ exclusief BTV 21%. Dit even rechtgezet om de misverstanden ver vermijden.~JoAcHiM~ schreef:Ik had vanamiddag nog een foto ervan gevonden op internet:
http://www.leveringhaus.com/digibeast/p ... ast04.html
er staat daar iets van 200 € maar ik heb er wel vet meer voor betaald.
Ik geloof 18000bef of zoiets.
Waarom zo'n verschil weet ik ook niet. Om het te monteren kost dat nu toch ook niet zoveel meer?
KFX540
-
- Toeschouwer
als ik me niet vergis is siliconenspray toch vrij duur, niet?
Beetje zot denk ik dan, maja
Btw, met warm water gaat alles er sneller af, dus je hoeft niet zo n hoge druk te gebruiken als met koud water, wat sowieso beter is.
En van die kettinge, daar zitten idd ringetjes in die stof en water in principe buitenhouden, dus normaal hoeft die niet gesmeerd, maar een beetje olie af en toe kan toch geen kwaad.
Beetje zot denk ik dan, maja
Btw, met warm water gaat alles er sneller af, dus je hoeft niet zo n hoge druk te gebruiken als met koud water, wat sowieso beter is.
En van die kettinge, daar zitten idd ringetjes in die stof en water in principe buitenhouden, dus normaal hoeft die niet gesmeerd, maar een beetje olie af en toe kan toch geen kwaad.
Still driving a blaster