laten jullie zo'n stickers maken bij firma's die auto's beletteren?
Is die kwaliteit hetzelfde voor op plastiek te plakken...
stickerset ontwerp YFZ450
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
hallo,
ikzelf heb ook mijn set gemaakt, en ik spreek uit ervaring, dat het kleurverloop bij set 3 van zwart naar geel inderdaad zoals eerder vermeld een raar kleur zal geven. Geel dat verloopt in zwart is altijd heel vuil.
Bij mijn set verloopt de kleur van rood naar zwart en daar valt het nog wat mee. Maar geel is veel lichter van kleur en dekt moeilijker...
Maar je kan altijd es proberen! Succes! post maar een fotoke als ie klaar is. Mijn set staat bij "standaard Z velgen in autolak".
Doei!
ikzelf heb ook mijn set gemaakt, en ik spreek uit ervaring, dat het kleurverloop bij set 3 van zwart naar geel inderdaad zoals eerder vermeld een raar kleur zal geven. Geel dat verloopt in zwart is altijd heel vuil.
Bij mijn set verloopt de kleur van rood naar zwart en daar valt het nog wat mee. Maar geel is veel lichter van kleur en dekt moeilijker...
Maar je kan altijd es proberen! Succes! post maar een fotoke als ie klaar is. Mijn set staat bij "standaard Z velgen in autolak".
Doei!
Dilly schreef:hallo,
Doei!
hmm van da kleurverloop... heb gisteren ontwerp verzonden naar die firm in usa en zal zien wat die gast zegt. Ik dacht dat dat wel te doen was maar kan er wel inkomen dat je zegt dat je vuil kleurtje krijgt. moet maar pixel per pixel inkleure
kheb juist eens op je site gekeken, moet zeggen knap werk he.
zijn vorig jaar eens toertje gaan doen en je zei dan dat je bezig was aan een stickerset, wel moet zeggen dat het geslaagd is
doe je dat voor particulieren ook of enkel voor jezelf.