smc blast 300cc
ben jij wel op de hoogte van wat je zegt....?
Ik twijfel niet aan uw competentie maar dit is pure nonsens....
SMC was er eerst met de schijfrem, met de achteruit en eh.... wij komen uit met een sportief: verlengde achterbrug, achteras, aluvelgen, offroad banden,nerfbars, handbeschermers, enz...
ben benieuwd hoe lang het duurt voor ze (barossa) gaat reag.
groetjes
jm
Ik twijfel niet aan uw competentie maar dit is pure nonsens....
SMC was er eerst met de schijfrem, met de achteruit en eh.... wij komen uit met een sportief: verlengde achterbrug, achteras, aluvelgen, offroad banden,nerfbars, handbeschermers, enz...
ben benieuwd hoe lang het duurt voor ze (barossa) gaat reag.
groetjes
jm
wow wow wow.... jullie zullen het over de heer van ieperenburg michel hebben , firma IVEMA, juist?
Philco nv, invoerder voor benelux + duitsland van smc en pgo distantieerd zich volledig van de uitspraken die die man in het verleden heeft gedaan.
Wij hebben beroep gedaan op hem omdat in nederland de invoerder kentekens uitreikt in tegenstelling tot bv in belgië, wij moesten beroep doen op een nederlander omdateen belgische firma zich niet kan aansluiten bij de rdw en dus ook gn kentekens kan afleveren....
maar dat is een ander verhaal, eigenaardig is wel dat sinds ik zelf insta voor de verkoop van smc in nederland de verkoop ervan zienderogen stijgt en dat de quads nu wel goed blijken te zijn... dealers hebben wel onderdelenboeken, nodige technische backup gekregen ,wat voordien niet het geval was....
service na-verkoop is even belangrijk als de verkoop zelf...
dat maakt ergens het succes (denk ik)
jm
Philco nv, invoerder voor benelux + duitsland van smc en pgo distantieerd zich volledig van de uitspraken die die man in het verleden heeft gedaan.
Wij hebben beroep gedaan op hem omdat in nederland de invoerder kentekens uitreikt in tegenstelling tot bv in belgië, wij moesten beroep doen op een nederlander omdateen belgische firma zich niet kan aansluiten bij de rdw en dus ook gn kentekens kan afleveren....
maar dat is een ander verhaal, eigenaardig is wel dat sinds ik zelf insta voor de verkoop van smc in nederland de verkoop ervan zienderogen stijgt en dat de quads nu wel goed blijken te zijn... dealers hebben wel onderdelenboeken, nodige technische backup gekregen ,wat voordien niet het geval was....
service na-verkoop is even belangrijk als de verkoop zelf...
dat maakt ergens het succes (denk ik)
jm
Dat zijn inderdaad woorden die regelmatig terugkomen.... "hij heeft geld genoeg, wil geld van geld maken en laat voor de rest zijn klanten stikken.... " wat natuurlijk niet ten goede komt van het merk....
maar ja, wat gebeurd is is gebeurd en het is aan mij om de brokken te lijmen en vertrouwen terug op te bouwen....
jm
maar ja, wat gebeurd is is gebeurd en het is aan mij om de brokken te lijmen en vertrouwen terug op te bouwen....
jm
-
- Toeschouwer
Welja, nerfbars dat je met je voeten niet tussen je wielen kan schuiven, en een sprotuitlaat, maar dat zit wel al op de 300cc, niet op de 250cc, dus als je de 300cc van smc koopt ga je daar zeer tevreden meee zijn!
Veel plezier!
Toegevoegd na 23 minuten:
oja, dit is een goede dealer van smc ==> www.atquads.be
ik heb hem ook daar gekocht
grtz
Veel plezier!
Toegevoegd na 23 minuten:
oja, dit is een goede dealer van smc ==> www.atquads.be
ik heb hem ook daar gekocht
grtz
- cyberdrone
- Quadracer
Zo denk ik er ook overjm schreef:Ralph, ik nodig je hierbij uit om met een smc Extreme 250cc 100 km of meer off-road te gaan rijden samen met een kymco-eigenaar, een blaster-eigenaar, een goes-eigenaar en er een leuke rit aan over te houden...
Andere merken in dezelfde categorie zijn welkom...
Make my day
groetjes
jm
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates