smc 250

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
scampie
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door scampie »

den dj schreef:De mijne is uiteindelijk verkocht geraakt voor 2800 (250 Extreme)
de mine is ook een extreme
den dj
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door den dj »

Het was een goede machine maar je wil rap iets sneller gaan
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
scampie
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door scampie »

den dj schreef:Het was een goede machine maar je wil rap iets sneller gaan
volledig mee eens
jm
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

Bericht door jm »

De extreme quad is inderdaad een perfecte beginners quad en ja, als je gebeten wordt door de microbe zal je snel iets groter en sneller wensen....
De eerste wagen van de meeste porsche rijders is ook niet een porsche....
of wel soms
jm
www.pgo.be
www.quadsfun.be

Pholconv invoerder Benelux + Duitsland
scampie
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door scampie »

ben gewoon kwaad op mezelf
ik wist dat dit te licht zou zijn maar toch in de praatjes van
die verkoper gelopen
nu deze proberen te verkopen en opnieuw sparen
voor een kawa of suzuki 400 cc
jm
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

Bericht door jm »

waar heb je hemverkocht....?
jm
www.pgo.be
www.quadsfun.be

jm
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

Bericht door jm »

gekocht bedoel ik?
www.pgo.be
www.quadsfun.be

brutus32
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door brutus32 »

@jm ik kan uw discours goed volgen maar misschien toch even vermelden dat jij HOOFDverdeler van SMC & PGO bent (niet iedereen klikt door op de link :wink: ) kwestie van wat objectief te blijven 8)

@scampie tja, een VERKOPER verkoopt he :roll: :wink: jij bent nog altijd degene die beslist of je koopt of niet - als je niet kan wachten tot je genoeg gespaard hebt voor een 400 wacht dan gewoon 8)

no harm intended :wink:
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
jm
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

Bericht door jm »

objectief blijven wil ik, maar mensen die spreken zonder na te denken, afbreken zonder 't produkt te kennen, intox en geen info brengen.... dan is het moeilijk om te zwijgen....
Ik ben gevraagd om als moderator te fungeren op 2 andere forums, omdat ik objectief blijf in mijn vak, mijn sector, concurrentie moet er zijn, maar ik kan niet toelaten om het merk dat ik vertegenwoordig te laten afbreken door individuen die zelfs niet weten waarover ze spreken....
NEEN DANK u
GROETJES
JM
www.pgo.be
www.quadsfun.be

Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Vrijheid van meningsuiting, als iemand het slecht vind dan mag hij dat vinden.
brutus32
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door brutus32 »

jm schreef:objectief blijven wil ik, maar mensen die spreken zonder na te denken, afbreken zonder 't produkt te kennen, intox en geen info brengen.... dan is het moeilijk om te zwijgen....
Ik ben gevraagd om als moderator te fungeren op 2 andere forums, omdat ik objectief blijf in mijn vak, mijn sector, concurrentie moet er zijn, maar ik kan niet toelaten om het merk dat ik vertegenwoordig te laten afbreken door individuen die zelfs niet weten waarover ze spreken....
NEEN DANK u
GROETJES
JM
no offense he :wink: heb zelf 2 SMC's

de achtergrond uitleggen is a waste of time soms :roll:

btw nog nix van xtreme-buggy in de pijplijn ? :P
scampie
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door scampie »

breek het produckt niet af
maar in mijn geval als ik een suzuki of en yalaha gekocht had
en die te licht von was ik die dierect kwijt
eventueel overname
tussen haakjes 400 km gereden nieuwe bogie
het chroom al aangetast
garante dealer antwoord ??????????
brumm
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Verkoop

Bericht door brumm »

Wat een gedoe. Maar als je iets net hebt en je verkoopt het meteen dan kost het altijd veel geld. (men noemt dit ook wel de kop er af)

Het is toch logisch dat als je terug gaat naar je dealer er zo weinig contant voor wil geven. De man of vrouw moet er toch geld mee verdienen en hoeft toch niet op te draaien voor jullie wispelturigheid?

Echter ruil je een SMC in voor de diktste quad die er is kan je er misschien wel de aankoopprijs voor terugkrijgen.

Particulier bied iedereen je altijd weinig. Er waar er veel van zijn zal de prijs laag zijn. Sorry hoor maar jullie idee dat het aan de quad ligt is gewoon dom. Het is een markt principe. Koop nu een Computer en morgen is deze de helft waard. Maar als je de SMC of wat dan ook iets langer houd dan is de afschrijving ook veel lager(geld ook voor Yamaha enz.)

Mensen willen ook geen advies. Als je tegen iemand zegt" neem niet de smc van € 4.250,- maar pak die Yamaha van € 8.000,-" dan denkt de klant ook van dat zijn veel euries. Jullie waren er toch zelf bij toen jullie zeiden dat de koop kon door gaan. Maar als je € 8.000,- uitgeeft en je vind er geen donderaan dan is dat ook heel vervelend, en dan krijg je van de dealer ook dat bedrag er niet voor terug.

Maar als men er achter komt dat je dol graag van je quad af wilt dan zul je er zo weinig voor krijgen. Heb er geen haast mee, dan kun je er meestal ook meer voor krijgen. Maar probeer je SMC etc. gewoon in waarde te laten en dit over te brengen aan de klant, dan komt het vast wel goed.
jm
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

Bericht door jm »

Assen = Drenthe...?
jm
www.pgo.be
www.quadsfun.be

brutus32
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Re: Verkoop

Bericht door brutus32 »

brumm schreef:Wat een gedoe. Maar als je iets net hebt en je verkoopt het meteen dan kost het altijd veel geld. (men noemt dit ook wel de kop er af)

Het is toch logisch dat als je terug gaat naar je dealer er zo weinig contant voor wil geven. De man of vrouw moet er toch geld mee verdienen en hoeft toch niet op te draaien voor jullie wispelturigheid?

Echter ruil je een SMC in voor de diktste quad die er is kan je er misschien wel de aankoopprijs voor terugkrijgen.

Particulier bied iedereen je altijd weinig. Er waar er veel van zijn zal de prijs laag zijn. Sorry hoor maar jullie idee dat het aan de quad ligt is gewoon dom. Het is een markt principe. Koop nu een Computer en morgen is deze de helft waard. Maar als je de SMC of wat dan ook iets langer houd dan is de afschrijving ook veel lager(geld ook voor Yamaha enz.)

Mensen willen ook geen advies. Als je tegen iemand zegt" neem niet de smc van € 4.250,- maar pak die Yamaha van € 8.000,-" dan denkt de klant ook van dat zijn veel euries. Jullie waren er toch zelf bij toen jullie zeiden dat de koop kon door gaan. Maar als je € 8.000,- uitgeeft en je vind er geen donderaan dan is dat ook heel vervelend, en dan krijg je van de dealer ook dat bedrag er niet voor terug.

Maar als men er achter komt dat je dol graag van je quad af wilt dan zul je er zo weinig voor krijgen. Heb er geen haast mee, dan kun je er meestal ook meer voor krijgen. Maar probeer je SMC etc. gewoon in waarde te laten en dit over te brengen aan de klant, dan komt het vast wel goed.
100% mee akkoord...

:wink:
Plaats reactie