Verschil Kymco KXR 250 en SMC XTREME 250

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
zion
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door zion »

jawel hoor zeker heb ik er mee gereden mijne maat heeft zo ene :wink: en hebben al wat km gereden hoor :P
in de toekomst .....
Steffen
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Steffen »

zion schreef:jawel hoor zeker heb ik er mee gereden mijne maat heeft zo ene :wink: en hebben al wat km gereden hoor :P
dan neem ik mijn woorden terug :wink:

greetz
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;

A new quad generation is born !
jm
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

Bericht door jm »

Hij heeft hem gezien op de beurs en al de mensen (alsook dealers) vinden dit machine prijs/kwaliteit meer dan behoorlijk
groetjes
jm

PS.: dealers hebben er ook niet mee gereden
www.pgo.be
www.quadsfun.be

Pholconv invoerder Benelux + Duitsland
zion
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door zion »

jm schreef:Hij heeft hem gezien op de beurs en al de mensen (alsook dealers) vinden dit machine prijs/kwaliteit meer dan behoorlijk
groetjes
jm

PS.: dealers hebben er ook niet mee gereden

Ik bedoel de smc extreem he !! de speciaal is net het zelfde he ! alleen dat die veel optie stukken heeft :wink:
in de toekomst .....
jm
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

Bericht door jm »

klopt
www.pgo.be
www.quadsfun.be

Pholconv invoerder Benelux + Duitsland
timo
Quadfanaat
Quadfanaat
Contacteer:

Bericht door timo »

je kunt de kymco kxr 250 en smc X-TREME totaal niet met elkaar vergelijken de kymco is veel beter op terrein als de smc natuurlijk op de baan is de smc veel plezanter want die is manueel en de kymco automatic dus dit is op de baan veel saaier
maar de smc kan op terrein niet op tegen de kymco
en inderdaad de kymco en de smc hebben totaal niet hetzelfde frame noch de motorblok

grt timo
A.T.T. RACING www.attracing.be
Officieel deler Polaris,Kymco,E-Ton
rapy
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

Bericht door rapy »

zion schreef:Als je plannen hebt voor een smc koop dan op dit ogenblik een smc extreem speciaal dan heb je een goede koop gedaan ! ik heb mij ook zo ene besteld ! :wink: bekijk de besprokenb smc maar ne keer
http://www.quadforumbenelux.com/viewtopic.php?t=10715
van yamaha naar smc das ook durven meestal ist andersom 8)
raptor 660
dynojetkit , rino uitlaat ,....
zion
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door zion »

rapy schreef:
zion schreef:Als je plannen hebt voor een smc koop dan op dit ogenblik een smc extreem speciaal dan heb je een goede koop gedaan ! ik heb mij ook zo ene besteld ! :wink: bekijk de besprokenb smc maar ne keer
http://www.quadforumbenelux.com/viewtopic.php?t=10715
van yamaha naar smc das ook durven meestal ist andersom 8)
Ja dat wel ! maar smc is ook een heel goede quad voor op de baan te rijden he ! en ik vond de raptor er beter uitzien maar ,de baanligging was niet zo goed vond ik van de raptor . en ik heb de raptor 2 jaar geleden al weggedaan door omstandigheden , met pijn in het hart . :cry:

Nu de smc is een quad waar je niets meer moet aan doen als je die op de baan wil gebruiken , pinkers mooi ingebouwd ook de bediening van de pinkers ,snelheidsmeter ,spiegels en al de opties die je er nu bijkrijgt .
Dat maakt de smc toch een goede quad voor op de baan . en de prijs speelde natuurlijk ook een rol .

En ook er is een nieuwe homologatie wet als je dit jaar naar het auto salon bent geweest, heb je daar zeker de yamaha quads zien staan met die derde lamp er bij opgezet ! (wat verplicht gaat zijn op de baan ) (lijnlicht) en dat zag ik zeker niet graag . en smc heeft dat standaard , dus ook daarvoor .

Ik zal wel minder kracht hebben van de smc maar meer als voldoende voor op de baan maar ik weet zeker dat ik veel plezier aan deze quad ga hebben :twisted:
in de toekomst .....
Plaats reactie