Show quads!
-
raptorke660
- Quadrider

-
raptorke660
- Quadrider

Vind die verlaagde en brede wel puuuuuur show hoor ze vragen hier om showquads te posten en ik denk da meer als de helft dat hier zit ni weet wa show betekent.
Wij doen alle twee aan autotuning en we stylen onze auto als ge met zo een quad buiten komt op een meeting dan hebt ge zeker een showquad en heel veel beziens.
Jullie pijzen alleen maar aan het opfokken van uw motor dat is in mijn ogen geen tuning hoor maar performance.
Ben zelf ook aan de mijne bezig en zal ook op zicht zijn en niet op vermogen greetz
Wij doen alle twee aan autotuning en we stylen onze auto als ge met zo een quad buiten komt op een meeting dan hebt ge zeker een showquad en heel veel beziens.
Jullie pijzen alleen maar aan het opfokken van uw motor dat is in mijn ogen geen tuning hoor maar performance.
Ben zelf ook aan de mijne bezig en zal ook op zicht zijn en niet op vermogen greetz
-
Ivoman #7
- Quad Expert

- Contacteer:
lol, jullie hebben met jullie wagens gewoon de betekenis van het begrip 'tuning' een draai gegeven. Tuning is en blijft beide, zowel visueel als motorisch aanpassen!MEU962 schreef:Vind die verlaagde en brede wel puuuuuur show hoor ze vragen hier om showquads te posten en ik denk da meer als de helft dat hier zit ni weet wa show betekent.
Dus geef mij maar liever een bom-quad dan een show-quad, want die heeft er beide van!
Maar pas op; ik respecteer ieders smaak en hobby.
-
raptorke660
- Quadrider

niks draai gegeven doe al aan tuning van als ik met den auto rij en das nu al zo een 15 jaar maar swat je hebt motorische tuning en optische tuning heb op mijn eerste auto de beide gehad maar tegenwoordig kan da niet meer want ze staan overal te flitsenIvoman #7 schreef:lol, jullie hebben met jullie wagens gewoon de betekenis van het begrip 'tuning' een draai gegeven. Tuning is en blijft beide, zowel visueel als motorisch aanpassen!MEU962 schreef:Vind die verlaagde en brede wel puuuuuur show hoor ze vragen hier om showquads te posten en ik denk da meer als de helft dat hier zit ni weet wa show betekent.
Dus geef mij maar liever een bom-quad dan een show-quad, want die heeft er beide van!
Maar pas op; ik respecteer ieders smaak en hobby.
bij mijn quad wil ik eerst het optische tot ik het rijden heel goed onder de knie heb dan pas zal ik het motorische doen
goed gehuegen heb jij,das meer als een jaar geledentointjuh schreef:de bovenste armen staan gewoon omgedraaiddat doet me denken aan bart met zijn blaster
www.kicker.nl
car audio power
car audio power
-
home_tuning
- Easy Quadrider

ik krijg het moeilijk sorry..
Tunen betekend letterlijk FIJNAFSTELLING
denk dat aan een moter meer fijn aan af te stellen valt dan aan een spoilerke, of een stickerke, door de laatste jaren heen zijn ze tuning met uitgebouwde wagens beginne mengen denk ik..
nu kan je uiteraard ook je voertuig optisch fijnafstellen, maar kom..
Tunen betekend letterlijk FIJNAFSTELLING
denk dat aan een moter meer fijn aan af te stellen valt dan aan een spoilerke, of een stickerke, door de laatste jaren heen zijn ze tuning met uitgebouwde wagens beginne mengen denk ik..
nu kan je uiteraard ook je voertuig optisch fijnafstellen, maar kom..
Yamaha Banshee