Weet bijna zeker dat het een ouder model is...maar als je het jaar echt belangrijk vindt moet je het serienummer natrekken.
De prijs is opzich goed als de quad in orde is, ook al is hij ouder dan gezegd wordt.
Yamaha Blaster 200cc!
Aha okee lijkt mij ook goedkoop zit ook kleding bij en helmTeunie schreef:Weet bijna zeker dat het een ouder model is...maar als je het jaar echt belangrijk vindt moet je het serienummer natrekken.
De prijs is opzich goed als de quad in orde is, ook al is hij ouder dan gezegd wordt.
Dus neem wel even contact met hem op..
| Wie weet een goede quad voor een beginner?!?! |
-
- Pro Quadrider
- Contacteer:
Zo op het eerste gezicht is het een mooi ding en er lijkt niet mee gecrosst te zijn (of alleen op een weiland ofzo) De lak aan de zijkant van het frame waar de buddy boven zit is er niet af, en normaalgesproken is dat de eerste plek waar de lak eraf is. Mijn buis is helemaal kaal.
En bovendien zijn blasters haast niet kapot te krijgen. De blokken zijn supersterk behalve als je er echt mee rijd zoals ik in wedstrijdverband.
En blasters zijn géén kinderquads voor wie dat denken, de meeste jongens en meiden in onze klasse heb je nog een kluif aan.
En bovendien zijn blasters haast niet kapot te krijgen. De blokken zijn supersterk behalve als je er echt mee rijd zoals ik in wedstrijdverband.
En blasters zijn géén kinderquads voor wie dat denken, de meeste jongens en meiden in onze klasse heb je nog een kluif aan.
-
- Quadrider