Banshee
Banshee
Sorry dat ik zoveel vragen stel over die banshee maar ik moet natuurlijk wel een goede kopen 5500 is veel geld.
ik vroeg me af omdat de banshee van alles 2 heeft heeft hij dan veel onderhoud nodig.
ik had ook een dealer gebeld en die zij dat het enige wat kapot aan zoon banshee gaat is meestal de cilinder de uitlaat en cabs gaan bijna nooit
kapot en dat ik de lucht filter goed in de gaten moet houden is dat zo dat meestal alleen de cilinders kapot gaan?? help me hier bij.
ik vroeg me af omdat de banshee van alles 2 heeft heeft hij dan veel onderhoud nodig.
ik had ook een dealer gebeld en die zij dat het enige wat kapot aan zoon banshee gaat is meestal de cilinder de uitlaat en cabs gaan bijna nooit
kapot en dat ik de lucht filter goed in de gaten moet houden is dat zo dat meestal alleen de cilinders kapot gaan?? help me hier bij.
De Banshee is heel betrouwbaar wanneer je hem goed smeert en rustig opwarmt. (dus niet gelijk het gas vol open met koud blok)
De zuigers slijten uiteraard wat sneller (is 2takt), maar voor de rest moet het onderhoud wel meevallen.
De zuigers slijten uiteraard wat sneller (is 2takt), maar voor de rest moet het onderhoud wel meevallen.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
heb je er 1 gevonden voor 5500euro op kenteken? weinig centen man moet wel een gaar ding zijn,of van iemand met geen verstand van waarde/quad`s..
banshee`s worden niet gekocht om zondag`s bij je schoonfamilie op bezoek te gaan,hou daar rekening mee..zoals elke quad moet die onderhoud hebben,let op onderhoudsbonnen enzo.je kunt ook wel horen en voelen aan het lopen of je een gaar exemplaar hebt..
ook luchtfilter bekijken,zegt ook wel wat over het onderhoud,en je gezonde verstand gebruiken kom je een heel eind
banshee`s worden niet gekocht om zondag`s bij je schoonfamilie op bezoek te gaan,hou daar rekening mee..zoals elke quad moet die onderhoud hebben,let op onderhoudsbonnen enzo.je kunt ook wel horen en voelen aan het lopen of je een gaar exemplaar hebt..
ook luchtfilter bekijken,zegt ook wel wat over het onderhoud,en je gezonde verstand gebruiken kom je een heel eind
Een Suzuki lt 50 voor mijn zoon..en ik een Tricker
nee dat niet ik vond die banshee er altijd al link uit doen hijs niet eens zo mooi maar hij heeft iest en dan ook nog 2 takt 2 cilinder kon niet beter toen ik dat hoorde en 1 van de snelste quads die er bestaat hij rijd geloof ik voor yamaha raptor 700 er ook uit echt geweldig
maar wat ben jij nou kwijt aan onderhoud per jaar en wat laat je dan doen en waar ??
en is die standard??
maar wat ben jij nou kwijt aan onderhoud per jaar en wat laat je dan doen en waar ??
en is die standard??
Het is te zien hoe je er mee gaat rijden.Als je echt gaat crossen is er grotere slijtage en meer onderhoud nodig.Kun je er zelf aan sleutelen heb je een grote stap voor,maar steeds bij een dealer kost natuurlijk wat meer geld.Als je af en toe is een tocht en wat veldbaantjes doorvlamt valt dit wel mee,af en toe de basisdingen(luchtfilter,olie...) nakijken.Dus echt juiste prijzen kan je daar moeilijk opplakken denk ik,tzal tussen de 30 en 120 euro zijn per onderhoud.Als je niet echt gaat crossen zou ik het mij persoonlijk wel niet aanschaffen zo'n banshee.
Z400 all the way...