Raptor 700r maar een top van 110 Km/H????
mannen geef eens allemaal uw instelling van je wieldiameter ingesteld op de km teller. De meesten met de 700r hebben allen dezelfde km teller en dezelfde banden. Die 148km/h is wat hoog gegrepen volgens mij. Een km teller op de quad zal al snel wel 10-15% verlies geven aan 50km/h als het niet meer is.
Mijn trailtech teller vertrouw ik niet op de afgelezen snelheid.
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
Heb het getest met ne moto naast mij en daarna nog eens met de wagen,beide resultaten gaven 148km/u!Sg6 schreef:mannen geef eens allemaal uw instelling van je wieldiameter ingesteld op de km teller. De meesten met de 700r hebben allen dezelfde km teller en dezelfde banden. Die 148km/h is wat hoog gegrepen volgens mij. Een km teller op de quad zal al snel wel 10-15% verlies geven aan 50km/h als het niet meer is.
Ik dacht dat mijn wieldiameter 1678mm is!
Greetz
Yamaha Banshee 350 2011 (kleuren 2007)"Low-Rider"
-
- Quadrunner
-
- Quadrider
-
- Quadrunner
maar ja gij zit met die homologatiekit hé, allé de kmteller dan toch.. misschien dat dat er iets mee te maken heeft.speedfreak schreef:raar, raar... De mijne 112 dast hardste. Wa kan ek doen???
we zulle is moete same komen yahmmy en dan is zien tege een of zo?
we zullen ons canonnen eens tegen elkaar moeten zetten.
-
- Quadrider
Naast elkaar rijden en dan vergelijken is inderdaad realistischer.speedfreak schreef:raar, raar... De mijne 112 dast hardste. Wa kan ek doen???
we zulle is moete same komen yahmmy en dan is zien tege een of zo?
Misschien is de kilometerteller van de anderen wel iets te optimist en is die van u iets te pessimist.
-
- Quadrider
ben juist terug. De cdi (verbeter me als ik verkeerd zit , de sproeier van de andere modelen de 700 heeft dit niet) voor de naft toevoer staat op 1% (standaard) en is nu wat rijker gezet op 2%, op het eerste zicht geeft het ni veel op topsnelheid maar op acceleratie toch wel een beetje. Kan dit? Zal niks anders op zitte dan te wachte op de zomer en een power commander te plaatsen + een yoshi uitlaat. Dan MOET het "iets" geven...
Ktm 525 XC,Ready To Race?!