aanschaf andere utility quad
aanschaf andere utility quad
mijn vrouw heeft een linhai 260 is hier goed over te spreken alleen zou ze graag een utility quad hebben die wat sneller gaat. wie kan mij hierbij helpen.
-
- Quadverslaafde
-
- Quadracer
-
- Quadracer
-
- Quadrider
Ne King Quad van Suzuki.
1. rijd goed en soepel
2. stuurt als een fiets
3. prijs / en wat je ervoor krijgt: nr. 1 vind ik
1. rijd goed en soepel
2. stuurt als een fiets
3. prijs / en wat je ervoor krijgt: nr. 1 vind ik
http://forum.extreme4x4.be - join us !
Re: aanschaf andere utility quad
mattus schreef:mijn vrouw heeft een linhai 260 is hier goed over te spreken alleen zou ze graag een utility quad hebben die wat sneller gaat. wie kan mij hierbij helpen.
Kom eens bollen met men king quad,wreed goed machien
kawasaki kvf 650
ik heb gelezen dat deze een snelheid bereikt van 105 kmh kan iemand dat mij bevestigen.
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Re: aanschaf andere utility quad
mattus schreef:mijn vrouw heeft een linhai 260 is hier goed over te spreken alleen zou ze graag een utility quad hebben die wat sneller gaat. wie kan mij hierbij helpen.
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
Re: kawasaki kvf 650
mattus schreef:ik heb gelezen dat deze een snelheid bereikt van 105 kmh kan iemand dat mij bevestigen.
Yep,en redelijk vlot nog
- Red King
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Re: kawasaki kvf 650
Heb al 115 gedaan, er liggen wel 26" banden op, dat kan de reden zijn.mattus schreef:ik heb gelezen dat deze een snelheid bereikt van 105 kmh kan iemand dat mij bevestigen.
Suzuki - Kingquad
-
- Quadracer
-
- Toeschouwer
brute force 750 camouflage
Brute force 750 te gek, ik heb mijn kawa net afgeleverd gekregen door de dealer compleet klaargemaakt met warn winch 3.0S en Koplin koffers voor en achter.
Deze machine levert echt uitzonderlijke utility prestaties.Mijn vorige quad was overigens ook een linhai deze beviel zeer goed (prijs kwaliteit 100 %)
Toen ik 2 mnd geleden voor onderhoud bij mijn dealer was zag ik de kawa brute force camouflage staan meteen verliefd dus, de verkoper bood me een proefrit aan, maakten een super inruilprijs en ...deal! Twee dagen later reed ik al met kenteken met mijn nieuwe quad naar huis.
ik heb inmiddels 1000 km gereden en ik kan echt zeggen een brute force is de juiste keuze !
Deze machine levert echt uitzonderlijke utility prestaties.Mijn vorige quad was overigens ook een linhai deze beviel zeer goed (prijs kwaliteit 100 %)
Toen ik 2 mnd geleden voor onderhoud bij mijn dealer was zag ik de kawa brute force camouflage staan meteen verliefd dus, de verkoper bood me een proefrit aan, maakten een super inruilprijs en ...deal! Twee dagen later reed ik al met kenteken met mijn nieuwe quad naar huis.
ik heb inmiddels 1000 km gereden en ik kan echt zeggen een brute force is de juiste keuze !