probleem tussen dealer en klant
-
- Quad Expert
ok en hier komt mijn mening:
ik zou eens naar hem toe gaan, NIET met 2, maar alleen en zeker niet in de winkel over dat soort zaken beginnen praten,
heb respect voor de andere klanten.
Probeer zo tot een overeenkomt te komen. Haal dat van die stalen staaf nog
eens aan wat daar de bedoeling van was en hij zal heus zijn excuses nog
wel aanbieden hoor! Doet hij dit niet dan kan je het nog altijd overwegen van
klacht neer te leggen...
ik zou eens naar hem toe gaan, NIET met 2, maar alleen en zeker niet in de winkel over dat soort zaken beginnen praten,
heb respect voor de andere klanten.
Probeer zo tot een overeenkomt te komen. Haal dat van die stalen staaf nog
eens aan wat daar de bedoeling van was en hij zal heus zijn excuses nog
wel aanbieden hoor! Doet hij dit niet dan kan je het nog altijd overwegen van
klacht neer te leggen...
Vermits het een officiele dealer van Yamaha is zou ik u aanraden van eens contact op te nemen met de klantendienst van D'Ieteren Sport en daar u verhaal eens doen.
Ik ben ervan overtuigd dat ze met een positief voorstel komen.
In plaats van direct naar een andere dealer te gaan had je beter eerst contact opgenomen met degene die de quad verkocht had, want natuurlijk is die in zijn gat gebeten als je de quad elders op zijn kosten laat maken.
Ik ben ervan overtuigd dat ze met een positief voorstel komen.
In plaats van direct naar een andere dealer te gaan had je beter eerst contact opgenomen met degene die de quad verkocht had, want natuurlijk is die in zijn gat gebeten als je de quad elders op zijn kosten laat maken.
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
Ik wil me er ook niet echt in moeien, maar ik zou in jouw plaats proberen
een overeenkomst te bereiken met de dealer waar je de quad hebt ge-
kocht. Probeer in eerste instantie uw gelijk te bewijzen, en in extremis
een compromis met hem te bereiken. Verdere stappen ondernemen zal
weinig uithalen, want op het eind van de rit zal je nog meer geld kwijt
zijn dan dat de oorspronkelijke herstelling zou kosten. Als die kerel je
echt in de kou laat staan, zit er niks anders op dan een vuist in je zakken
te maken (bij manier van spreken hé ) Zeer spijtig voor je, maar
helaas gebeuren zo'n dingen...
een overeenkomst te bereiken met de dealer waar je de quad hebt ge-
kocht. Probeer in eerste instantie uw gelijk te bewijzen, en in extremis
een compromis met hem te bereiken. Verdere stappen ondernemen zal
weinig uithalen, want op het eind van de rit zal je nog meer geld kwijt
zijn dan dat de oorspronkelijke herstelling zou kosten. Als die kerel je
Kawa KVF-360 2004
Ik weet niet inhoeverre gij allemaal met u laat sollen, maar dit flikte hij bij mij toch niet. Moest er ECHT niks van geld of reparatie komen, dan wees er maar zeker van dat zijn zaak minstens een half jaar dicht gaat ivm niet te been kunnen..xtian schreef:Als die kerel je
En nee, zo iets doet ge niet zelf (gij zijt eerste verdachte), zo iets laat ge doen
Volledig mee eens.No Limit YFZ schreef:Forum is niet geschikte plaats om dit uit te vechten, praat met je dealer ipv naar een andere te lopen.
Is een domme zet om naar een andere dealer toe te stappen.
De ene dealer gaat de andere dealer toch maar afbreken.
En wie gaat er de dupe van zijn
LTR-450
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
-
- Quadfanaat
- Contacteer:
Met alle respect slider, maar dit is een manier van handelen die niks maar ook niets oplost. In het slechtste geval kunde de rest van uw dagen betalen voor iemand die het niet waard kan zijn om ook nog maar 1 rotte eurocent te verdienen of te ontvangen ( en ik beweer nu niet dat dit nu het geval is ) . Er zijn meer dan genoeg andere mogelijkheden om je gelijk te krijgen op een legale manier . Enkel is het gerecht in Belgie niet een voorbeeld van zaken vlot afhandelen , maar dat neem je er dan maar beter bij dan direkt je centen zien te vliegen .
Suzuki Z400 geel
En toch zou hij nog niet jarig zijn moest hij dit bij mij flikken...!! Vooral het feit met die buis zwaaien stond mij niet aan. Ik hoop dat hij dit leest hier, zulke dingen doen als erkende dealer is zeer laag. En op 1 dag zal hij een verkeerde tegenkomen en wensen dat hij het nooit gedaan had.
Dat een partikulier liegt over de staat, tot daar toe.. Maar een geregistreerde dealer, dat gaat er bij mij niet in. Wie moet je dan nog vertrouwen??
Hij heeft gelogen, punt uit. Hij was zogenaamt gereviseerd, en dat was hij dus absoluut niet. Dus als hij naar de eigen dealer gegaan was, was dit NOOOOOIT uitgekomen (die gaat zijn eigen ruiten niet ingooien). Dus wat moest die jongen dan doen? Gewoon accepteren wat er gaande was? Dat zat ie bij mij aan het verkeerde adres.
Eerlijkheid duurt het langst...
Dat een partikulier liegt over de staat, tot daar toe.. Maar een geregistreerde dealer, dat gaat er bij mij niet in. Wie moet je dan nog vertrouwen??
Hij heeft gelogen, punt uit. Hij was zogenaamt gereviseerd, en dat was hij dus absoluut niet. Dus als hij naar de eigen dealer gegaan was, was dit NOOOOOIT uitgekomen (die gaat zijn eigen ruiten niet ingooien). Dus wat moest die jongen dan doen? Gewoon accepteren wat er gaande was? Dat zat ie bij mij aan het verkeerde adres.
Eerlijkheid duurt het langst...
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
@ slider : ik begrijp wat je bedoelt, maar daar schiet je niets mee op.
Integendeel ! Ik wou gewoon zeggen dat het misschien beter is om
met die dealer op een constructieve manier te communiceren, ipv van
op een agressieve manier. Er zijn genoeg instanties die kunnen helpen,
bvb de juridische dienst van de verzekering, of eventueel via Test Aan-
koop of zo. Ik blijf erbij dat agressief gedrag NOOIT kan helpen in een
situatie als deze. Groeten
Integendeel ! Ik wou gewoon zeggen dat het misschien beter is om
met die dealer op een constructieve manier te communiceren, ipv van
op een agressieve manier. Er zijn genoeg instanties die kunnen helpen,
bvb de juridische dienst van de verzekering, of eventueel via Test Aan-
koop of zo. Ik blijf erbij dat agressief gedrag NOOIT kan helpen in een
situatie als deze. Groeten
Kawa KVF-360 2004
Ja ik kan eindelijk antwoorden op dit alles (pc was kapot).Bij Yamaha hebben ze me vriendelijk afgewimpeld en zeiden ze me dat er geen garantie op een banshee is... Ik vroeg aan die mens of een persoon dan mag liegen bij de verkoop en zo zijn klanten in het zak mag zetten via e mail en heb nog steeds geen antwoord gehad van Yamaha zelf.Vind het spijtig dat ik de dupe van dit alles zal zijn . dus mijn conclusie is dat de klant als melkkoe word gezien en dat service de dag van vandaag niet meer nodig isMoesten wij dit bij ons in de garage doen dan krijgen we direct telefoon van het fabriek voor zo vlug en zo goed mogelijk een oplossing te vinden voor dat probleem
Groeten Peter
Groeten Peter
FAILURE IS NOT AN OPTION
MEMBER OF ‰ QUAD RACING TEAM
MEMBER OF ‰ QUAD RACING TEAM
maat van me heeft net hetzelfde voorgehad met een raptor 660
hij heeft hem van miserie verkocht! heeft veel verloren maar is wel veel slimmer geworden!
Kan alleen zeggen als je iets gaat kopen eender wat, probeer iemand mee te hebben die er verstand van heeft (daarmee wil ik niet zeggen dat jij er geen verstand van hebt)
het zijn spijtige zaken die nu eenmaal gebeuren (jammer maar helaas)
ik hoop dat het toch nog goed komt voor u!
hij heeft hem van miserie verkocht! heeft veel verloren maar is wel veel slimmer geworden!
Kan alleen zeggen als je iets gaat kopen eender wat, probeer iemand mee te hebben die er verstand van heeft (daarmee wil ik niet zeggen dat jij er geen verstand van hebt)
het zijn spijtige zaken die nu eenmaal gebeuren (jammer maar helaas)
ik hoop dat het toch nog goed komt voor u!
Spoorverbreders achteraan( self made)
velgen gedraaid vooraan
Boze blik voorkap (self made)
Nerfbars (Xtreme parts)
Van Hasselt uitlaatlijn!
Handbeschermers Powermadds
maier spartborden
zwarte velgen
bredere A-armen komen niet meer
velgen gedraaid vooraan
Boze blik voorkap (self made)
Nerfbars (Xtreme parts)
Van Hasselt uitlaatlijn!
Handbeschermers Powermadds
maier spartborden
zwarte velgen
bredere A-armen komen niet meer
-
- Quad Expert
- Contacteer:
brutus32 schreef:hallo ???
als de verkoper zegt : hij is gereviseerd...
en als na panne blijkt dat hij niet gereviseerd is IS DAT verkoop met o.a. : verborgen gebreken, bedrieglijke verkoop en nog wat artikels..
er is nog altijd zoiets als VAKBEKWAAMHEID..
als elke hond met een hoed op dokter mag spelen
met een buis zwaaien proper voor YAMAHA
schrijf maar s een brief naar d'Ieteren met uw beklag...
Je luisterd niet naar me, ik wil samen met jou een zuiger monteren in een tweetaktr monteren en ik ga een half uurtje rijden, we halen hem open en we zullen kijken hoe de zuiger eruit ziet, is hoe je hem hebt (mis)bruikt. laat het nazien door een expert he, en zonder geld onder tafel,kan goed zijn dat jioj hem murw hebt gereden, praat met je dealer, je zult al heel veel verder staan. op een zuiger kan je geen leeftijd zetten.
greetz
Ik heb de ontsteking van de banshee ooit stuk gehad en die is toen zonder problemen vervangen onder garantie. En mijn quadje was wel wat ouder dan de quad waar het hier over gaat. Maar het hangt idd veel van de dealer af. De quad was zelfs niet daar gekocht maar particulier. Ik dacht het wel maar nu weet ik het zeker over mijn dealer heb ik echt niet te klagen. Zal wel geluk hebben zekers? Veel geluk in het oplossn van je probleem maar een shee blijft een speciaal en soms zelfs een duur gerief.
grts
grts
IF IT HAS TITS OR WHEELS, YOU WILL GET IN TROUBLE