Aeon Lim schreef:maja yfz 450 is toch eigenlijk niet echt bedoelt om vaker ritten te gaan maken,
Wel? door de slijtage of valt dit nog wel mee.
Aan een YFZ 450 motor zul je wel meer onderhoud hebben.
Maar waarom neem je dan geen LC4 motor ? Die heeft zich in de afgelopen jaren zeker wel bewezen. Super betrouwbare motor met veel power, standaard 55PK en 60NM koppel. Een LC4 motor is ook makkelijk te krijgen omdat er heel veel van zijn, op ebay.de staan er nu ongeveer 10 te koop. Een nieuwe LC4 640/660 motor heb je al voor 1900 euro.
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
SlOoT schreef:Maar waarom neem je dan geen LC4 motor ? Die heeft zich in de afgelopen jaren zeker wel bewezen. Super betrouwbare motor met veel power, standaard 55PK en 60NM koppel. Een LC4 motor is ook makkelijk te krijgen omdat er heel veel van zijn, op ebay.de staan er nu ongeveer 10 te koop. Een nieuwe LC4 640/660 motor heb je al voor 1900 euro.
SlOoT schreef:Maar waarom neem je dan geen LC4 motor ? Die heeft zich in de afgelopen jaren zeker wel bewezen. Super betrouwbare motor met veel power, standaard 55PK en 60NM koppel. Een LC4 motor is ook makkelijk te krijgen omdat er heel veel van zijn, op ebay.de staan er nu ongeveer 10 te koop. Een nieuwe LC4 640/660 motor heb je al voor 1900 euro.
manmanman wat lees ik hier allemaal
Voor aan zo een project te beginnen heb je oftewel heel veel geld nodig, iedereen kan wel eens dagdromen
oftewel noem je gewoonweg sloot,heb je ergens een quad met een stuk blok en pomp je er al je bloed zweet en tranen in en maak je een prachtquad, maar durf je zeggen dat je daar maar vast een puntje kan aan zuigen, aan je uitleg te horen besef je nog niet eens hoe je te werk moet gaan en gaat het je meer geld kosten dan het uiteindelijke product zal waard zijn.
spaar gewoon voor een goed quadje en leer al rijden en koop daarna iets degelijk dat je kan homologeren, maar zit hier niet te zeveren over zelfbouw in stukken en brokken, en moest je nu nog aan het praten zijn over een test met een of andere exotische quad die je aanpast met een ander blok in ofzo ok, maar lig niet direkt te janken en te bleiren over een 700injectie...
my 2cents
greetz
ok ok, als jullie zeggen denken dat het allemaal te hoog gegrepen is en ik niet weet waar ik aan begin ok, goed hartstikke bedankt bespaart mij een hoop iiritatie en geld.
Maar de MANIER waarop dit gedaan word kan wel een beetje anders bij sommige hier op het forum.
Een forum is om wat te leren en op een goede manier op je fouten geket te worden.
En elkaar niet een beetje liggen afblaffen hier,
Check my project here HERE
And find all pictures HERE
a. Waar ga je de YFZ vanaf halen?
b. Waar ga je het Raptor 700 blok vanaf halen? Heb je enig idee wat zo'n blok kost?
c. Hoe ga je uberhaupt het blok in de YFZ krijgen (is veel groter en je moet alles vermaken, ook bekabeling, injectie, etc etc)
d. Wat is het nut om een enduroblok in een raceframe te leggen?
e. Je krijgt hem NOOIT gehomologeerd als je met blokken gaat rommelen
Dus ja ik denk inderdaad dat je even wakker geschud moet worden.
Bedenk wat je wilt met de quad (MX of asfalt) en kies dan je quad. (450 of 700)
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Teunie schreef:Ben het toch wel een beetje met Mx Jake eens...
Ik bedoel:
a. Waar ga je de YFZ vanaf halen?
b. Waar ga je het Raptor 700 blok vanaf halen? Heb je enig idee wat zo'n blok kost?
c. Hoe ga je uberhaupt het blok in de YFZ krijgen (is veel groter en je moet alles vermaken, ook bekabeling, injectie, etc etc)
d. Wat is het nut om een enduroblok in een raceframe te leggen?
e. Je krijgt hem NOOIT gehomologeerd als je met blokken gaat rommelen
Dus ja ik denk inderdaad dat je even wakker geschud moet worden.
Bedenk wat je wilt met de quad (MX of asfalt) en kies dan je quad. (450 of 700)
zo dacht ik er dus ook over
als je een yfz 450 en een 700 blok koopt ben je een vermogen kwijt