jij dusTeunie schreef:De echte mannen doen het zonder hulpstuk!
ediet grabbar met foto's en geplaatst
-
Banshee-Boy
- Quadrunner

- Contacteer:
en nu ben je het bijna verleertTeunie schreef:Hehe aan de andere kant ben ik ook vaak genoeg op mijn plaat gegaan om fatsoenlijk te kunnen wheelie-en
Was wel zo verstandig om het met goedkope quads te leren
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
waar heb ik dat nog gezienSebastien schreef:De grabbar heb ik 2 weken geleden ontvangen
op het eerste zicht: ziet er allemaal in orde uit, mooi gelast en de lengten klopten.
wanneer ik de originele eraf deed zag ik dat er een stuk was die ik niet had gezien en die erop moest en waen een paar dingen niet helemaal correct. ben dan bij een lasser geweest en hij heeft dat in orde gebracht
Conclusie het ziet er veel stoerder uit en van veel betere kwaliteit dan origineel. Zodanig wanneer ik te ver ga met wheely's...
hehe
-
blaster200
- Quadrider

wheelybar heeft bij mij ook nut gehad. Ik was zo wheelys aant make flikker ik eraf en de quad reed rechtdoor
Ik quad achterna gerend haha.
Ook een keer deed ik wedstrijdje met iemand op ze raptor. Wij starten hij trekt ze raptor achterover en staat de ding rechtop.HAHA
Ook een keer deed ik wedstrijdje met iemand op ze raptor. Wij starten hij trekt ze raptor achterover en staat de ding rechtop.HAHA
|^^^^^^^^^^^^| |
| <<< Bavaria>>> | |"|,_____
|_..._..._...____===|=||_|__|..,]
(@)'(@)'(@)"""*| (@)(@)****(@)
| <<< Bavaria>>> | |"|,_____
|_..._..._...____===|=||_|__|..,]
(@)'(@)'(@)"""*| (@)(@)****(@)
Hehe heb je hem zel gemaakt? Maar als jij een wheely maakt en je komt terecht op e grabbar ga je toch je nummerplaat breken?206dbdragger schreef:waar heb ik dat nog gezienSebastien schreef:De grabbar heb ik 2 weken geleden ontvangen
op het eerste zicht: ziet er allemaal in orde uit, mooi gelast en de lengten klopten.
wanneer ik de originele eraf deed zag ik dat er een stuk was die ik niet had gezien en die erop moest en waen een paar dingen niet helemaal correct. ben dan bij een lasser geweest en hij heeft dat in orde gebracht
Conclusie het ziet er veel stoerder uit en van veel betere kwaliteit dan origineel. Zodanig wanneer ik te ver ga met wheely's...
hehe
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Kheb het bij banshee boy laten maken en derna bij een lasser in de buurt voor fijnere afstelling omdat ik iets over het hoofd had gezien die erop moest wanneer ik de originele eraf deed. maar ik denk wanneer je uw originele bij een lasser geef hij een perfect kopie kan maken.
Ik heb in het totaal 50€ betaald
Ik heb in het totaal 50€ betaald
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage