stompie schreef:is zekr schoner om op tv te zien ma da doe ik ook na de download via dvd player
doe je best. De meeste downloads van huevos zijn in klein formaat. Als je dat dan op je tv kijkt dan krijg je soo slecht beeld, dan word een rooie quad gewoon een rood blokje
ja?
bij mij toch niet. Ik heb gisteren huevos 7 afgehaald via limewire en heb hem vandaag bekeken en er is nergens iets slecht op te zien, allemaal prachtige beelden
Al dat kopiëren maakt veel kapot. Heb respect voor wat die mensen maken en de tijd en geld dat dit kost.
Om een idee te geven : om professionele reportage te maken van 3 dagen PDV kost het ongeveer 6000 €. Als je ziet dat ze aan bepaalde reportages 1.5 maand gewerkt hebben met H-bomb dan kun je het kostenplaatje wel becijferen.
Belachelijk vind ik het als je download. Velen hangen hier halve kapitalen aan hun quad maar hebben geen geld om DVD te kopen.
Dutje#82 schreef:nog 1 van die mening.. mss heb ik toch gelijk
grtzzzzz
jullie hebben zeker gelijk, ga ik zeker niet ontkenne
maar dan moeten ze niet zo stom zijn om dat allemaal op internet toe te laten
En dan moeten ze de DVD ook binnen Europa uitbrengen. Nu moet je de DVD uit Amerika laten komen, maar die DVD's werken niet op een normale DVD speler. Dan moet je dus ook weer een "illegale" DVD speler hebben.
En nog ff over de beeldkwaleit, ik heb Huevos 7 op een CD'tje gezet en op een breedbeeld TV afgespeeld en beeld ziet er aardig goed uit
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
Tja, iedereen steelt wel op een bepaalde manier. Met de paar DVD's en spellen die ik heb gedownload, kom ik belange niet aan het bedrag dat de gemiddelde mens van de Staat steelt door bepaalde zaken niet aan te geven of iets in het zwart te laten doen. Ben je daarom een slechte mens ofzo? Iedereen probeert er onderuit te komen als ze het kunnen en ik neem het niemand kwalijk.
Alfredo schreef:Tja, iedereen steelt wel op een bepaalde manier. Met de paar DVD's en spellen die ik heb gedownload, kom ik belange niet aan het bedrag dat de gemiddelde mens van de Staat steelt door bepaalde zaken niet aan te geven of iets in het zwart te laten doen. Ben je daarom een slechte mens ofzo? Iedereen probeert er onderuit te komen als ze het kunnen en ik neem het niemand kwalijk.