Hallo ik heb pas een nieuwe grizzly gekocht en ik zit met een vraagje aan het stuur zit een knopje overdrive voor wat dient dat eigenlijk of welke functie heeft het?
als je hem in diff-lock dat is dat echt alle 4 de wielen worden aangedreven en als je dan vol gas geeft dan gaat hij in de begrenzer als je de overdrive indrukt dan word die begrenzer omzeilt
Tja das da grijs knopje volgens mijne daeler zou da zijn als uw diff ingschakeld is om die even uit te schakelen om op de harde ondergrond te rijden Erlijk gezegt ik snap da ook niet waar da nutig voor is ge kunt even goe uwe diff af zetten.
Vooral ook om het vermogen te beperken bij achteruit rijden. Bij de Kingquad is dat toch zo. Met de overide kan je dan 30 sec het vollle vermogen inschakelen.
frankie schreef:Neen ,hij wist het zelf niet goed.
Dus, als ik het goed begrijp is het gedurende je de knop ingedrukt houd dat de toerental begrenzer niet inkomt.
vraagske, toevallig ne rooie van bij david ?
de overide dient om niet schokkerig achteruit te rijden
Red King schreef:Vooral ook om het vermogen te beperken bij achteruit rijden. Bij de Kingquad is dat toch zo. Met de overide kan je dan 30 sec het vollle vermogen inschakelen.
Heeft je verkoper dat niet uitgelegd?
Da ga ik eens proberen! heb ook zo'n knoppeke heb da nog nooit gebruikt
Heb dat knopje al moeten gebruiken. Als je zo vast zit dat je full power achteruit nodig hebt.
Ook 1maal in een bergop waar ik niet boven kwam maar met gevolg dat ik dat laatste bultje toch raakte en achteroverben gegaan.
Be careful
maat van ons had dat overbrugt, dat dat knopje altijd ingedrukt was zogezegt
hij is zo ooit achteruit door een buskotje gevlogen doordat hij de controle over zen stuur was verloren! was wel ff schrikken !maja nu wel grappig hé
Spoorverbreders achteraan( self made)
velgen gedraaid vooraan
Boze blik voorkap (self made)
Nerfbars (Xtreme parts)
Van Hasselt uitlaatlijn!
Handbeschermers Powermadds
maier spartborden
zwarte velgen
bredere A-armen komen niet meer