roest plekken a-arm/achterbrug
roest plekken a-arm/achterbrug
hier begeinnen roestplekken te kopen op een blaster van 6-2003
wie heeft dit ook en wat kan je er het beste aan doen
wie heeft dit ook en wat kan je er het beste aan doen
www.kicker.nl
car audio power
car audio power
waar??
op de a-armen, bedoel je zo onderaan, wanneer je bv in de mais rijdt, schuurt daar de mais de lak van de armen af, daardoor kan het roesten, bedoel je dat? dan nog... mijn blaster had dat super erg, maar ik heb nooit roest gehad. mss in het zout gereden en niet afgespoeld?
op de a-armen, bedoel je zo onderaan, wanneer je bv in de mais rijdt, schuurt daar de mais de lak van de armen af, daardoor kan het roesten, bedoel je dat? dan nog... mijn blaster had dat super erg, maar ik heb nooit roest gehad. mss in het zout gereden en niet afgespoeld?
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
nee is bovenop de a-arm waar zeg maar de pen aan zit voor de voorwielen en achter is het net of er las spetters op zijn gekomen
of een of ander spul zit zo een beetje in duppel vorm en waar het kabeltje gezeten heeft voor de kilometerteller
of een of ander spul zit zo een beetje in duppel vorm en waar het kabeltje gezeten heeft voor de kilometerteller
www.kicker.nl
car audio power
car audio power
en ja ik poets m'n quad altijd na het rijden vandaag ook een dik uur bezig geweest
www.kicker.nl
car audio power
car audio power
nog niet gehoord zou dat typisch model 03 zijn?HUMMER schreef:ik heb het ook op men 03' blaster, is idd roest en als je goed kijkt heb je er vanachter aan de swingarm ook int het midden zit er een gat en daar loopt er ook bruine smurie uit, begin oxidatie wat me totaal niet aanstaat
DQT Racing Team
-
- Quadrunner
- Contacteer:
ga eens naar je dealer, kijk eens wat zij zeggen.HUMMER schreef:doorroesten zal het niet maar bij een nieuwe quad zou het toch niet zomaar mogen roesten op plekken waar geen contact is met het terrein
DQT Racing Team