hoe ziet jouw raptor eruit?
-
- Quadracer
-
- Quadracer
wat bedoel je daarmee. als je op de site van www.jepistons.com kijkt zie je dat de oudere raptor's 660 een carrilo drijfstang moeten hebben wil je ze uitboren. de 700 hoeft het niet. In amerika rijdt er al 1 en heeft geen problemen.Alfredo schreef:@Sloot - Zo'n "Raptor" had ik ook, maar ouder dan een maand is hij niet geworden. Bij mij is de stang naar de as afgebroken (wie plaatst daar nu ook een stang )...
hmmmmmm. eat me..
We hebben het niet over hetzelfde Normaal gezien is de afstand tussen je voorste tandwiel en motorblok zo klein mogelijk omdat er een enorme kracht op dat tussenstuk komt te staan. Bij mijn Raptor was dit niet het geval en was er een staaf van 20 cm tussengeplaatst. Na enkele keren springen is deze dan ook finaal in twee gebroken, net aan het motorblok (onherstelbaar).wally schreef:wat bedoel je daarmee. als je op de site van www.jepistons.com kijkt zie je dat de oudere raptor's 660 een carrilo drijfstang moeten hebben wil je ze uitboren. de 700 hoeft het niet. In amerika rijdt er al 1 en heeft geen problemen.Alfredo schreef:@Sloot - Zo'n "Raptor" had ik ook, maar ouder dan een maand is hij niet geworden. Bij mij is de stang naar de as afgebroken (wie plaatst daar nu ook een stang )...
Sorry als ik me slecht uitdrukte
Het gaat over de nep-raptor van Sloot en niet over de ECHTE 660wally schreef:wat bedoel je daarmee. als je op de site van www.jepistons.com kijkt zie je dat de oudere raptor's 660 een carrilo drijfstang moeten hebben wil je ze uitboren. de 700 hoeft het niet. In amerika rijdt er al 1 en heeft geen problemen.Alfredo schreef:@Sloot - Zo'n "Raptor" had ik ook, maar ouder dan een maand is hij niet geworden. Bij mij is de stang naar de as afgebroken (wie plaatst daar nu ook een stang )...
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"