grizzly 660 tuning
haha, no way dat je 30 pk wint met een dynokit'je, een halve uitlaat en een cdi.
En is die 52 pk standaard op de motor op op achterwielen. Indien achterwielen is het verschil nog groter.
Het kan wel zijn dat daar een cijfertje 80 uitgeprint kwam, maar dan moet je dat cijfer vergelijken met een standaard brute force op dezelfde testbank met dezelfde omstandigheden, zelfde quad, zelfde banden enz...
Dan zul je een véél kleiner verschil bekomen die iets realischer is.
En in dit geval is die bank zeer vrijgevig met zijn resultaten.
Ofwel heb je fout gemaakt in omrekenen van kilowatt naar pk
Ofwel is de bank zo ingesteld dat je zeer positieve resultaten krijgt die niet de werkelijkheid nabootsen; zoals bijvoorbeeld instellen van een weerstand.
En is die 52 pk standaard op de motor op op achterwielen. Indien achterwielen is het verschil nog groter.
Het kan wel zijn dat daar een cijfertje 80 uitgeprint kwam, maar dan moet je dat cijfer vergelijken met een standaard brute force op dezelfde testbank met dezelfde omstandigheden, zelfde quad, zelfde banden enz...
Dan zul je een véél kleiner verschil bekomen die iets realischer is.
En in dit geval is die bank zeer vrijgevig met zijn resultaten.
Ofwel heb je fout gemaakt in omrekenen van kilowatt naar pk
Ofwel is de bank zo ingesteld dat je zeer positieve resultaten krijgt die niet de werkelijkheid nabootsen; zoals bijvoorbeeld instellen van een weerstand.
KFX540
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 122
- Lid geworden op: ma 27 jun, 2005 22:29
- Locatie: Aan de rand van de beschaving
Ben de test resultaten nog aan het zoeken in de USA.
Heb er zelfs al gezien die tegen de 90 pk aan lopen.
En zijn allemaal getest op een dyno-testbank dus die is betrouwbaar.
De originele Kawa motor is blijkbaar zo genepen dat zich nu uit met een andere CDI.
De Moos power module stelt bij deze CDI niks meer voor hoor.
En de CDI is programeerbaar en zijn bezich om een beter programma te maken, maar zoals zaken als een achteruit begrenser kunde afzetten, riem indicator etc.
Maar zoals ik al zei het staat nog nie volledig op punt maar hij doet het nu al goed.
Ter indicatie; een radiator in een kooi en een Warn winch 3.0 voor op het rek.
In stilstand met 27" banden , half gas en zet em gelijk op zen achter rek.
Is maar indicatie he geen vergelijking.
Heb er zelfs al gezien die tegen de 90 pk aan lopen.
En zijn allemaal getest op een dyno-testbank dus die is betrouwbaar.
De originele Kawa motor is blijkbaar zo genepen dat zich nu uit met een andere CDI.
De Moos power module stelt bij deze CDI niks meer voor hoor.
En de CDI is programeerbaar en zijn bezich om een beter programma te maken, maar zoals zaken als een achteruit begrenser kunde afzetten, riem indicator etc.
Maar zoals ik al zei het staat nog nie volledig op punt maar hij doet het nu al goed.
Ter indicatie; een radiator in een kooi en een Warn winch 3.0 voor op het rek.
In stilstand met 27" banden , half gas en zet em gelijk op zen achter rek.
Is maar indicatie he geen vergelijking.
Can-am Outlander 650
Belgium's Toughest Atv Team
Belgium's Toughest Atv Team
-
- Quadracer
- Berichten: 1393
- Lid geworden op: ma 06 jun, 2005 23:07
- Locatie: Oost-Vlaanderen
- Contacteer:
wat dan wel?Ralph schreef:Een dynobank is niet altijd betrouwbaar.
of wanneer kan je een dynobank dan wel betrouwbaar noemen?
greetz
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;
A new quad generation is born !
A new quad generation is born !