van hasselt blaster
van hasselt blaster
Ik heb sinds kort van hasselt uitlaat op men quad!
Ik dacht echt dat die beter ging men quad maar niets is minder waar
zaterdag tegen men neef opgetrokken en ik liep klein beetje uit maar niet om te zeggen woaw!! Ik zit met een 240 sproeier, en is goed afgesteld qua lucht mengsel verhouding!
en de zijne sta origineel, is wel zo goed als nieuw maar de mijne is niet veel ouder!
Moet ik hieruit concluderen dat een uitlaat niets uitdoet op blaster??
Ik dacht echt dat die beter ging men quad maar niets is minder waar
zaterdag tegen men neef opgetrokken en ik liep klein beetje uit maar niet om te zeggen woaw!! Ik zit met een 240 sproeier, en is goed afgesteld qua lucht mengsel verhouding!
en de zijne sta origineel, is wel zo goed als nieuw maar de mijne is niet veel ouder!
Moet ik hieruit concluderen dat een uitlaat niets uitdoet op blaster??
Laatst gewijzigd door ZJORS op di 28 feb, 2006 13:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Spoorverbreders achteraan( self made)
velgen gedraaid vooraan
Boze blik voorkap (self made)
Nerfbars (Xtreme parts)
Van Hasselt uitlaatlijn!
Handbeschermers Powermadds
maier spartborden
zwarte velgen
bredere A-armen komen niet meer
velgen gedraaid vooraan
Boze blik voorkap (self made)
Nerfbars (Xtreme parts)
Van Hasselt uitlaatlijn!
Handbeschermers Powermadds
maier spartborden
zwarte velgen
bredere A-armen komen niet meer
Een goede uitlaat (zoals een Toomey) doet zeker wel wat op een Blaster, hoe dat bij zo'n Belgisch brouwsel zit weet ik niet.
Heb je ook een ander filter (Twin Air of K&N) en heb je ook het deksel van de luchtfilterbak er af gehaald? Die twee dingen zijn ook nodig. Ik denk dat je ook nog wel een paar sproeiermaatjes omhoog moet.
Heb je ook een ander filter (Twin Air of K&N) en heb je ook het deksel van de luchtfilterbak er af gehaald? Die twee dingen zijn ook nodig. Ik denk dat je ook nog wel een paar sproeiermaatjes omhoog moet.
230 standaard, 240 winter/kou, laat tobben, "staat goed afgesteld kwa luchtmengsel verhouding" zegt hij zelf.Ralph schreef:240 is standaard dacht ik
Van Hassel T
Laatst gewijzigd door keesie op di 28 feb, 2006 09:50, 1 keer totaal gewijzigd.
de sticker hangt erop, tja van hasseld of van hasselt
liege zegt nog tegen mij dat er al nen grotere inzat! dat mij erg verwonderde
nu zeggen jullie dat er nen originele 230 inzat
kan ik daaruit concluderen da liege er niets van afweet??
luchtfilterdeksel is er af geweest
nu heb ik er gewoon enkele gaten in gemaakt
liege zegt nog tegen mij dat er al nen grotere inzat! dat mij erg verwonderde
nu zeggen jullie dat er nen originele 230 inzat
kan ik daaruit concluderen da liege er niets van afweet??
luchtfilterdeksel is er af geweest
nu heb ik er gewoon enkele gaten in gemaakt
Spoorverbreders achteraan( self made)
velgen gedraaid vooraan
Boze blik voorkap (self made)
Nerfbars (Xtreme parts)
Van Hasselt uitlaatlijn!
Handbeschermers Powermadds
maier spartborden
zwarte velgen
bredere A-armen komen niet meer
velgen gedraaid vooraan
Boze blik voorkap (self made)
Nerfbars (Xtreme parts)
Van Hasselt uitlaatlijn!
Handbeschermers Powermadds
maier spartborden
zwarte velgen
bredere A-armen komen niet meer
ik weet nu dat andere sproeier steken nie moeilijk is
maar eerste keer toch maar is binnen gestoken
vind wel schandalig, heb er 50 euro voor gegeven om af te stellen en blijkt nu dat helemaal niet goed is als ik jullie hoor! quad draait mooi dat wel en rijdt goed maar het vermogenis niet verbeterd
maar eerste keer toch maar is binnen gestoken
vind wel schandalig, heb er 50 euro voor gegeven om af te stellen en blijkt nu dat helemaal niet goed is als ik jullie hoor! quad draait mooi dat wel en rijdt goed maar het vermogenis niet verbeterd
Spoorverbreders achteraan( self made)
velgen gedraaid vooraan
Boze blik voorkap (self made)
Nerfbars (Xtreme parts)
Van Hasselt uitlaatlijn!
Handbeschermers Powermadds
maier spartborden
zwarte velgen
bredere A-armen komen niet meer
velgen gedraaid vooraan
Boze blik voorkap (self made)
Nerfbars (Xtreme parts)
Van Hasselt uitlaatlijn!
Handbeschermers Powermadds
maier spartborden
zwarte velgen
bredere A-armen komen niet meer
-
Vyrena
- Pro Quadrider

- Berichten: 3725
- Lid geworden op: di 29 jun, 2004 13:20
- Locatie: Home
- Contacteer:
Alleen een uitlaat doet ook niet echt veel. Het kan ook van de omstandigheden af hebben gelegen, hoe je bijvoorbeeld overschakeld op welke toeren enzv.
Check het gewoon zelf even, alles in eigen hand houden zodat het goed is wat je doet aan je quad. Vind ik dan, wanneer er meerdere mensen eraan sleutelen houd ik het allemaal niet meer zo bij. En check de bougie ff dan weet je of je armer of rijker moet.
Check het gewoon zelf even, alles in eigen hand houden zodat het goed is wat je doet aan je quad. Vind ik dan, wanneer er meerdere mensen eraan sleutelen houd ik het allemaal niet meer zo bij. En check de bougie ff dan weet je of je armer of rijker moet.
schakelen is zelfde, ik weet want we hebben zelfde rijstijl
hebben zelfs is gewisseld van quad en het bleef hetzelfde
daarmee dat ik zeker ben
geef me tips wat er nu moet gebeuren! grotere sproeier250, andere luchtfilter
that's it?
hebben zelfs is gewisseld van quad en het bleef hetzelfde
daarmee dat ik zeker ben
geef me tips wat er nu moet gebeuren! grotere sproeier250, andere luchtfilter
that's it?
Spoorverbreders achteraan( self made)
velgen gedraaid vooraan
Boze blik voorkap (self made)
Nerfbars (Xtreme parts)
Van Hasselt uitlaatlijn!
Handbeschermers Powermadds
maier spartborden
zwarte velgen
bredere A-armen komen niet meer
velgen gedraaid vooraan
Boze blik voorkap (self made)
Nerfbars (Xtreme parts)
Van Hasselt uitlaatlijn!
Handbeschermers Powermadds
maier spartborden
zwarte velgen
bredere A-armen komen niet meer
-
Vyrena
- Pro Quadrider

- Berichten: 3725
- Lid geworden op: di 29 jun, 2004 13:20
- Locatie: Home
- Contacteer:
Ik zou een twin air filtertje steken, de luchtfilterdeksel eraf en daarna ff gaan rijden. Even laten afkoelen en de bougie checken. Daaraan kan je zien of het te arm of te rijk staat. Sproeier checkken en dus een grotere of kleinere erin zetten.
Als ie verzuipt voel je het zelf ook wel in de hoge toeren dan sputterd die. Of met optrekken even.
Als ie verzuipt voel je het zelf ook wel in de hoge toeren dan sputterd die. Of met optrekken even.
wel in het begin was deksel er helemaal af
en dan voelde je dat hij teveel lucht kreeg, daarmee da ik deksel er op heb gezet en gaten in geboord
en dan voelde je dat hij teveel lucht kreeg, daarmee da ik deksel er op heb gezet en gaten in geboord
Spoorverbreders achteraan( self made)
velgen gedraaid vooraan
Boze blik voorkap (self made)
Nerfbars (Xtreme parts)
Van Hasselt uitlaatlijn!
Handbeschermers Powermadds
maier spartborden
zwarte velgen
bredere A-armen komen niet meer
velgen gedraaid vooraan
Boze blik voorkap (self made)
Nerfbars (Xtreme parts)
Van Hasselt uitlaatlijn!
Handbeschermers Powermadds
maier spartborden
zwarte velgen
bredere A-armen komen niet meer
Dus dit betekend dat hij niet zo goed afgesteld is, er moet meer benzine naar de motor
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage




