Heeft iemand ervaring met de dinli 270 cc
graag snelheid ervan wat hij max rijdt en of hij goed geschikt is voor weg en bossen.Wel graag reacties van mensen die hem zelf rijden en niet van bedrijven.
Iemand ervaring met de dinli 270cc
Re: Iemand ervaring met de dinli 270cc
Geloof niet dat iemand van het forum zo een dinli 270 berijdt ,dus zal je niet zoveel informatie kunnen verzamelen
Ziet er wel mooi quadje uit
White-Red Raptor 700 '2008
DMX 270
Hallo,
Wij hebben even een 270 gehad naast de 450. Moet zeggen dat de 270 meer bied voor zijn geld dan de 450. De 270 is beter afgewerkt en de prestatie zijn super voor de kleinere 270. Top snelheid is bijna gelijk net als de trekkracht. Heb bij LowBudgetQuads.nl gehoord dat ze allemaal nu een modificatie krijgen van de achteras en achtervering. Deze is sterker gemaakt i.v.m. met mensen die er mee zijn gaan springen.
Looks van de quad zijn super net als het rijgedrag. LowBudgetQuads heeft er een paar demo staan in de aanbieding mocht je er veel belang bij hebben.
Kan er echt heel scherp mee sturen en groot van formaat en zit zeer comfortabel. We reden liever op de 270 dan op de 450.
Wij hebben even een 270 gehad naast de 450. Moet zeggen dat de 270 meer bied voor zijn geld dan de 450. De 270 is beter afgewerkt en de prestatie zijn super voor de kleinere 270. Top snelheid is bijna gelijk net als de trekkracht. Heb bij LowBudgetQuads.nl gehoord dat ze allemaal nu een modificatie krijgen van de achteras en achtervering. Deze is sterker gemaakt i.v.m. met mensen die er mee zijn gaan springen.
Looks van de quad zijn super net als het rijgedrag. LowBudgetQuads heeft er een paar demo staan in de aanbieding mocht je er veel belang bij hebben.
Kan er echt heel scherp mee sturen en groot van formaat en zit zeer comfortabel. We reden liever op de 270 dan op de 450.
Re: Iemand ervaring met de dinli 270cc
Eigenlijk is dit ook wel een mooi quadje héDrive a Z schreef:Geloof niet dat iemand van het forum zo een dinli 270 berijdt ,dus zal je niet zoveel informatie kunnen verzamelen
Grtz wesley
Vermits ik tunen voor bekeken hou zoek ik meer info over 2de hands quads
Helloow,
Ik heb zo een dinli dmx270
Ik ben er wel tevreden van, het is mijn eerste quad die ik gekocht heb.
hij rijdt wel lekker vind ik maar ik heb weinig ervaring met andere quads dus ik kan nie echt gaan vergelijken.
qua afwerking enzo is hij zeker ok
als je vragen hebt mag je ze steeds stellen hoor
greetzzzzzzzzzzz
Ik heb zo een dinli dmx270
Ik ben er wel tevreden van, het is mijn eerste quad die ik gekocht heb.
hij rijdt wel lekker vind ik maar ik heb weinig ervaring met andere quads dus ik kan nie echt gaan vergelijken.
qua afwerking enzo is hij zeker ok
als je vragen hebt mag je ze steeds stellen hoor
greetzzzzzzzzzzz
2005 Polaris Scrambler 500
Thunder Competition Exhaust
HPD Carburatiekit
K&N Air filter
Thunder Competition Exhaust
HPD Carburatiekit
K&N Air filter