wie heeft er ervaring met stuurdempers en dan vooral met de prijs
heb nl bij enkele leveranciers geinformeerd en deze zijn stervensduur
ong €450 weet er iemand een beter en goedkoper adres met toch kwaliteit
hij moet onder een banshee komen
Is regelbaar op drie standen dacht ik, er zijn er ook met zeven standen maar zo'n perfectionist ben ik niet, ik pas me wel wat aan Als je een beetje sportief rijdt is dat zeker zn geld waardt, moest iedereen hebben eigelek
ik heb nog een stuurdemper liggen voor van reiger(een van de betere) je kan hem in 15 verschillende standen zette.
prijs:200 euro is maar 2 maanden gebruikt
als je handig bent koop je een volkswagen kever stuurdemper en zet je die erop kosten 22 euro nieuw bracket maken en klaar.
snel veel geld uitgeven is makkelijk, de uitdaging is om geld te besparen.
in amerika kosten dempers kompleet nieuw 129 dollar.
hallo, ik heb hier nog een stuurdempertje liggen van op nen enduro moto, 7 standen, nu zou ik die op mijn raptor willen zetten , maar zie ni goed zitten hoe te monteren , heb ook nog origineel stuur, zijn hier mensen die me iets kunnen uitleggen of een fotoke, mag je ook mailen he'
Ik vind de Reiger stuurdempers veel te groot en niet geleverd met de juiste beugels om te monteren, die moet je zelf maken.
Op de forums in de VS zeggen ze dat PEP brol is. Ik gebruik Denton, regelbaar in 6 standen en ben er zeer tevreden van. Geleverd met de juiste beugels voor 250 €
Rij er nu al een half jaar mee en geen problemen. Reken er wel op dat een demper niet al te lang meegaat, meestal niet meer dan 1 max 2 jaar.