Foto's Indianapolis Dealershow 2006 online
kvind die utillity quad wel stoer
yfz 450 2007 se : blingstar bumper, verbreeders, GYT-R uilaat, carbon hood, leagers stuurstang, vls stuur, pro designe killswitch, yamaha one indus. rol powermadd hk, one nummerbord, quadracing nerfs, quadracing tankdop.
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=208
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=208
ik dacht dat dieje groene nen turtle was!! veel te veel overdreven!! eenvoud siert zeg ik altijd!
Spoorverbreders achteraan( self made)
velgen gedraaid vooraan
Boze blik voorkap (self made)
Nerfbars (Xtreme parts)
Van Hasselt uitlaatlijn!
Handbeschermers Powermadds
maier spartborden
zwarte velgen
bredere A-armen komen niet meer
velgen gedraaid vooraan
Boze blik voorkap (self made)
Nerfbars (Xtreme parts)
Van Hasselt uitlaatlijn!
Handbeschermers Powermadds
maier spartborden
zwarte velgen
bredere A-armen komen niet meer
wilbers=een oud werknemer toch,die de tekeningen gejat heeft?(doet in duitsland wel veel zakentechnoflex schreef:@ dutje,
ja dat waren technoflexen, maar die hond van Wilbers heeft ze gekopieerd en onder onze prijs verhandeld,
binnenkort voor gerecht, zal wel anders piepen
Een Suzuki lt 50 voor mijn zoon..en ik een Tricker
Wilbers zat eerst bij wp en is daarna voor zichzelf begonnen dacht ik.mikebike schreef:wilbers=een oud werknemer toch,die de tekeningen gejat heeft?(doet in duitsland wel veel zakentechnoflex schreef:@ dutje,
ja dat waren technoflexen, maar die hond van Wilbers heeft ze gekopieerd en onder onze prijs verhandeld,
binnenkort voor gerecht, zal wel anders piepen
-
- Quadracer
sjieke quads
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
wilbers zat nergens,
is een verkoopcentra voor schokdempers geweest, verkocht alle merken, heeft eerst wp willen claimen in Duitsland door er wp products van te maken (Wilbers Products) dat is hem niet gelukt, en dan heeft hij de naam technoflex maar geclaimd en alles nagebouwd, zodoende hebben we in duitsland een mindere markt...
is een verkoopcentra voor schokdempers geweest, verkocht alle merken, heeft eerst wp willen claimen in Duitsland door er wp products van te maken (Wilbers Products) dat is hem niet gelukt, en dan heeft hij de naam technoflex maar geclaimd en alles nagebouwd, zodoende hebben we in duitsland een mindere markt...
bm suspension
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Dit is maar een fractie van wat er daar rond liep. Was niet normaal, vond het er wat over om al die madammen te fotograferen, maar dit waren verre van de mooiste. Michelle Reiser (madam Nathalie) en Christina Robinson (ATVScene) waren echt wel de toppertjes hoor. Soms was het vrij frustrerend om er rond te lopen, niet enkel op de beurs, maar ook op café, restaurant was topmateriaal te vinden Was blij dat ik weer thuis wasrippeke schreef:
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team