Warrior
-
- Quadracer
- Contacteer:
als ik mij niet vergis heb je ook mooie trailtech spotjes voor erop! vriend van mij had zo'n hele ingewerkte kap laten maken met zijn bijnaam op. was wel mooi!
effe vraagje: wat is jouw budget voor een quad?
greetz
effe vraagje: wat is jouw budget voor een quad?
greetz
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;
A new quad generation is born !
@ shy fx je snapt het niet. ik neem aan dat je aleen op de weg rijd, dus je hebt lampen nodig. dan heb je niks meer aan die van $58 want die verbergt dat gat voor de lampen. dus je bent voor die frontfender $268 en voor die rearfender $276 kwijt. dan nog de verzending enz enz. dan zal het ong. uitkomen op dikke 600 eur
jij snap het niet en kan jij wel lezen ik zeg toch die van 58 ken je zo een gat in snijden voor een kleinspotje en denk je nou echt dat ik de voor en de het achter plastic koop dag het toch niet dan koop ik toch alleen die van voortointjuh schreef:@ shy fx je snapt het niet. ik neem aan dat je aleen op de weg rijd, dus je hebt lampen nodig. dan heb je niks meer aan die van $58 want die verbergt dat gat voor de lampen. dus je bent voor die frontfender $268 en voor die rearfender $276 kwijt. dan nog de verzending enz enz. dan zal het ong. uitkomen op dikke 600 eur
-
- Quad Expert
shy fx schreef:jij snap het niet en kan jij wel lezen ik zeg toch die van 58 ken je zo een gat in snijden voor een kleinspotje en denk je nou echt dat ik de voor en de het achter plastic koop dag het toch niet dan koop ik toch alleen die van voortointjuh schreef:@ shy fx je snapt het niet. ik neem aan dat je aleen op de weg rijd, dus je hebt lampen nodig. dan heb je niks meer aan die van $58 want die verbergt dat gat voor de lampen. dus je bent voor die frontfender $268 en voor die rearfender $276 kwijt. dan nog de verzending enz enz. dan zal het ong. uitkomen op dikke 600 eur
kunne we het vriendelijk houden?(leestekens)
-
- Quadracer
- Contacteer:
een tweedehands warrior of tweedehandse Z zal niet zoveel schelen hoor! je moet maar een beetje zoeken
en als je het geld hebt om je warrior te verbreden, of andere kappen te kopen, koop dan maar van den eerste keer een Z
greetz
en als je het geld hebt om je warrior te verbreden, of andere kappen te kopen, koop dan maar van den eerste keer een Z
greetz
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;
wel geld uitgeven aan een motor/fiets/vliegtuig waar je kwa snelheid snel op uitgekeken bent? jij wilt toch wheelies en snel optrekken en zo? dan benje met een warrior aan het verkeerde adresshy fx schreef:geef maar geldkeesie schreef:kijk nou maar voor een z400 of zo, er zijn er zoveel die een warrior kopen en 4 weken later staat het weer bij te koop of op kapaza, marktplaats, etc.
geef maar geld[/quote] bespaar je dan, en een quad/crosser/auto kost altijd geld, niet alleen de aanschaf
het maakt mij verder niks uit wat je doet, doe wat je wilt, het was maar een advies, je vraagt zelf of een warrior wat is
koop er maar een uit 2003 en doe je best
misschien ook ff reactie van mensen die zelf een Warrior hebben of gehad hebben. Ik heb er nl. 1 en ben er zeer content van qua acceleratie vermogen, optrekken, snelheid, ....
Motor is wel wat getuned (Wiseco HP Piston, Mikuni BST 40 carb, FP uitlaat, Twinair filter). Maar een warrior kan je in mijn ogen al vrij goedkoop een pak extra power geven.
Blok is zeer robuust. Qua wheelies trekken vind ik hem persoonlijk wat zwaar, maar kan ook aan mij liggen
En qua prijs vind ik het raar dat je over bedragen spreekt van rond de 5000 euro, ik heb er een van 2002 en heb er iets minder dan 3000 aan betaald. Of zijn die in Nederland zoveel duurder ???
Motor is wel wat getuned (Wiseco HP Piston, Mikuni BST 40 carb, FP uitlaat, Twinair filter). Maar een warrior kan je in mijn ogen al vrij goedkoop een pak extra power geven.
Blok is zeer robuust. Qua wheelies trekken vind ik hem persoonlijk wat zwaar, maar kan ook aan mij liggen
En qua prijs vind ik het raar dat je over bedragen spreekt van rond de 5000 euro, ik heb er een van 2002 en heb er iets minder dan 3000 aan betaald. Of zijn die in Nederland zoveel duurder ???