vandaag testritje gemaakt met de Polaris Sportsman 800
-
- Toeschouwer
vandaag testritje gemaakt met de Polaris Sportsman 800
Vandaag test rit gereden op de Polaris Sportsman 800 bij de dealer
De wegligging is perfect en in de bochten stuurt hij heel soepel en is pittig en ziet er koel uit
Ja das pas echt gaaf zo'n quad was meteen verkocht.
Dus dit jaar niet op vakantie maar maar wel zoveel mogelijk gaan toeren
Nu nog ff wachten tot ik hem krijg en dan kan het beginnen
Hopelijk wordt het weer beter dan gaan naar valkenburg toeren
En af en toe eens in de bossen
Hou jullie op de hoogte
p.s als er iemand leuke routes heeft zijn van harte welkom
Groetjes Hennie
De wegligging is perfect en in de bochten stuurt hij heel soepel en is pittig en ziet er koel uit
Ja das pas echt gaaf zo'n quad was meteen verkocht.
Dus dit jaar niet op vakantie maar maar wel zoveel mogelijk gaan toeren
Nu nog ff wachten tot ik hem krijg en dan kan het beginnen
Hopelijk wordt het weer beter dan gaan naar valkenburg toeren
En af en toe eens in de bossen
Hou jullie op de hoogte
p.s als er iemand leuke routes heeft zijn van harte welkom
Groetjes Hennie
-
- Quadracer
-
- Quadracer
- Contacteer:
proficiat met je aankoop! laat ons weten hoe je verdere ondervindingen er mee zijn! en welkom op het forum! en vergeet niet foto's te posten he
greetz
greetz
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;
A new quad generation is born !
A new quad generation is born !
-
- Toeschouwer
Gefeliciteerd!
Ik heb er zelf ook een en bevalt uitermate goed!
Heb je ook nog andere merken in overweging gehad bv. Yamaha Grizzly oid?
Waar ben je geweest voor advies?
Heb je ook nog andere merken in overweging gehad bv. Yamaha Grizzly oid?
Waar ben je geweest voor advies?
-
- Toeschouwer
had er 3 stuks gezien die me erg aanspraken dat waren de yamaha grizzly 660 , kawasaki 750 en de polaris Sportsman 800
De polaris sprong er helemaal uit
Ik ben bij quadparadijs geweest we hebben er al vaker gekocht en zijn over hun zeer tevreden
De eerste keer toen hij daar stond vond ik de polaris al kei mooi
Maar toen was ik nog niet ermee bezig om iets anders te kopen
Maar na wikken en wegen heb ik hem nu toch gekocht
Mijn man heeft ook een polaris de troy lee 500 en is ook heel tevreden dus we kunnen nu samen er tegen aan
De polaris sprong er helemaal uit
Ik ben bij quadparadijs geweest we hebben er al vaker gekocht en zijn over hun zeer tevreden
De eerste keer toen hij daar stond vond ik de polaris al kei mooi
Maar toen was ik nog niet ermee bezig om iets anders te kopen
Maar na wikken en wegen heb ik hem nu toch gekocht
Mijn man heeft ook een polaris de troy lee 500 en is ook heel tevreden dus we kunnen nu samen er tegen aan
-
- Quadracer
-
- Toeschouwer
Ik heb niet off-road test gereden alleen op de weg
Maar een test rit is fijn dat het mogelijk is dan merk je de power en de wegligging plus de bochten of de besturing fijn is.
Met een test rit rij je toch anders op de quad dan als hij van je zelf is .
Op iemand anders zijn quad ben je toch wat voorzichtiger.
Dus zo gauw als ik hem heb ga ik hem goed uitproberen.
Ik hou je op de hoogte
Groetjes Hennie
Maar een test rit is fijn dat het mogelijk is dan merk je de power en de wegligging plus de bochten of de besturing fijn is.
Met een test rit rij je toch anders op de quad dan als hij van je zelf is .
Op iemand anders zijn quad ben je toch wat voorzichtiger.
Dus zo gauw als ik hem heb ga ik hem goed uitproberen.
Ik hou je op de hoogte
Groetjes Hennie
Ik had hetzelfde lijstje.
Zeker de Kawasaki 750i trok me enorm aan.
Ben ook bij Quad Paradijs geweest en daar met de Polaris en de Kawa gereden. De Kawa vond ik mooier en dikker er uitzien. Maar heb uiteindelijk toch ook voor de Polaris 800 gekozen.
Waar ik hem voor gebruik is deze beter voor me.
Bij QP hebben ze, blijkt achteraf, mijn twijfels en gebruiksdoeleinden goed ingeschat. Ik gebruik hem voornamelijk voor m´n werk en moet vaak zeer gedoseerd kunnen rijden. Hij is inderdaad veel wendbaarder dan de Kawa. Vooral op hogere snelheden. Ligt volgens mijook aan de banden die standaard op de Kawa zitten. De Polaris banden zijn vele malen beter.
Ik heb 'm nu ongeveer 3 weken en ben blij als ik er weer op uit kan.
En wat betreft Quad Paradijs, wat een genot om een winkel binnen te komen waar ze WEL alle modellen hebben staan in de showroom en de verschillen goed kunnen uitleggen. In Nederland is het vaak anders.
Ik weet zeker dat je er enorm veel plezier mee gaat beleven. Geniet ervan.
Zeker de Kawasaki 750i trok me enorm aan.
Ben ook bij Quad Paradijs geweest en daar met de Polaris en de Kawa gereden. De Kawa vond ik mooier en dikker er uitzien. Maar heb uiteindelijk toch ook voor de Polaris 800 gekozen.
Waar ik hem voor gebruik is deze beter voor me.
Bij QP hebben ze, blijkt achteraf, mijn twijfels en gebruiksdoeleinden goed ingeschat. Ik gebruik hem voornamelijk voor m´n werk en moet vaak zeer gedoseerd kunnen rijden. Hij is inderdaad veel wendbaarder dan de Kawa. Vooral op hogere snelheden. Ligt volgens mijook aan de banden die standaard op de Kawa zitten. De Polaris banden zijn vele malen beter.
Ik heb 'm nu ongeveer 3 weken en ben blij als ik er weer op uit kan.
En wat betreft Quad Paradijs, wat een genot om een winkel binnen te komen waar ze WEL alle modellen hebben staan in de showroom en de verschillen goed kunnen uitleggen. In Nederland is het vaak anders.
Ik weet zeker dat je er enorm veel plezier mee gaat beleven. Geniet ervan.
-
- Toeschouwer
Hallo Adonis
Klopt het dat je er ook een lier op hebt zitten.?
Ze hadden me verteld dat ze er pas een hadden afgeleverd met een lier erop
Heb je er al veel mee gereden of is hij allen voor je werk of ook voor te toeren
Als ze bij QP weer een dealerdag organiseren ben je er dan ook bij met je Polaris
Op het forum zitten meerdere mensen die afgelopen jaar bij de dealerdag waren
Mischien zien we elkaar wel eens bij QP in asten
Klopt het dat je er ook een lier op hebt zitten.?
Ze hadden me verteld dat ze er pas een hadden afgeleverd met een lier erop
Heb je er al veel mee gereden of is hij allen voor je werk of ook voor te toeren
Als ze bij QP weer een dealerdag organiseren ben je er dan ook bij met je Polaris
Op het forum zitten meerdere mensen die afgelopen jaar bij de dealerdag waren
Mischien zien we elkaar wel eens bij QP in asten
Ik heb er inderdaad een lier op zitten Warn 3.0CI. Maar dit heb ik achteraf laten doen door QP. Die hebben ze op voorraad liggen en toen in een dag gemonteerd.
Er stond er ook een klaar voor aflevering waar ook een Warn winch op zat ook in een zwarte kleur. Die had ook een andere achterbumper zo'n dikke buis die ga ik morgen ook maar bestellen. Is zeer mooi!
Ze hebben ook een hele mooie koffer op met een benzine tank geintegreerd die zat ook op die afgeleverd werd maar is helaas niet die van mij.
Ik heb al twee keer de dealerdag mee mogen maken maar toen reed ik nog een Linhai. De laatste keer kon ik echt niet mee ivm werk en dat was flink balen. Heb wel weer hun DVD gekregen van de laatste rit. Staan jullie daar op?
Ik heb al flink gereden in de tijd. +/- 2000km. Voor mijn werk vooral in zand, blub en rommel. Ondanks de kou rij ik vaak met een warm gevoel naar m'n werk ook op de quad. En stiekem met een glimlach
Ik ben niet naar een motorbeurs geweest iod.
Wellicht zie ik jullie op de volgende dealerdag ik kijk er al naar uit.
gr.
Er stond er ook een klaar voor aflevering waar ook een Warn winch op zat ook in een zwarte kleur. Die had ook een andere achterbumper zo'n dikke buis die ga ik morgen ook maar bestellen. Is zeer mooi!
Ze hebben ook een hele mooie koffer op met een benzine tank geintegreerd die zat ook op die afgeleverd werd maar is helaas niet die van mij.
Ik heb al twee keer de dealerdag mee mogen maken maar toen reed ik nog een Linhai. De laatste keer kon ik echt niet mee ivm werk en dat was flink balen. Heb wel weer hun DVD gekregen van de laatste rit. Staan jullie daar op?
Ik heb al flink gereden in de tijd. +/- 2000km. Voor mijn werk vooral in zand, blub en rommel. Ondanks de kou rij ik vaak met een warm gevoel naar m'n werk ook op de quad. En stiekem met een glimlach
Ik ben niet naar een motorbeurs geweest iod.
Wellicht zie ik jullie op de volgende dealerdag ik kijk er al naar uit.
gr.
-
- Toeschouwer
De laatste dealerdag was voor ons de eerste keer dat we erbij waren en zeker niet de laatste keer het was een kei gave dag mag je zekers niet missen.
Mijn man reed op de Polars predator troy lee er reden er 2 van die quads mee 1 was er van QP zelf
Er reed 1 Buggy mee hiervan was ik de bestuurster het is kei gaaf om in zo'n ding te rijden
Maar op die dag heb ik pas echt de kick gekregen om zelf quad te gaan rijden en nu zou ik ook niet anders meer willen het is een veslaving ik doe liever quad rijden dan auto.
Maar daar zal iedereen wel last van hebben
Wij zijn zeker weer van de party met de volgende dealerdag.
Wij zijn niet op de motorbeurs geweest maar als er weer eens een beurs is mag me altijd een bericht sturen dan ga ik zeker eens een kijkje nemen.
groetjes
Mijn man reed op de Polars predator troy lee er reden er 2 van die quads mee 1 was er van QP zelf
Er reed 1 Buggy mee hiervan was ik de bestuurster het is kei gaaf om in zo'n ding te rijden
Maar op die dag heb ik pas echt de kick gekregen om zelf quad te gaan rijden en nu zou ik ook niet anders meer willen het is een veslaving ik doe liever quad rijden dan auto.
Maar daar zal iedereen wel last van hebben
Wij zijn zeker weer van de party met de volgende dealerdag.
Wij zijn niet op de motorbeurs geweest maar als er weer eens een beurs is mag me altijd een bericht sturen dan ga ik zeker eens een kijkje nemen.
groetjes