Warrior

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
tointjuh
Quadracer
Quadracer

Bericht door tointjuh »

in nederland kostop kenteken zetten al 3000
pitbullterrier
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

Bericht door pitbullterrier »

laat je niet gek maken,als je een warrior wilt kopen,koop je er gewoon 1.
De warrior was 1 van mijn eerste quads en heb er veel plezier aan gehad voor in het bos en op de weg en zo.Betrouwbaar,robuust,best snel.
wheelies trekken geen probleem,alleen niet zo makkelijk als mijn huidige YFZ :knikduim: natuurlijk.
Als je m zat bent krijg je weer goed geld voor terug.
w0u73r
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door w0u73r »

kijk hij wil een warrior goed voor op straat echt pattat van machientje, eigen mening ik zou er voor gaan alsk jou was :wink:
yamaha blaster 200cc
shy fx
Quadrider
Quadrider

Bericht door shy fx »

nou dat wou ik dus ff horen dat het wel een goede quad is. ja vergeleken met zoon raptor700 of zoon yfm 450 is het natuurlijk een stuk minder. Maar dit word dus mijn 1ste quad dus ik d8 dan begin ik bij een 350cc lijkt me voor eerst krachtig genoeg kep ook wel eens op een grizzly 125cc gereden en op een phoenix 200 neem aan dat die warrior een stuk sneller is dan die phoenix 200.
shy fx
Quadrider
Quadrider

Bericht door shy fx »

JohnBeton schreef:misschien ook ff reactie van mensen die zelf een Warrior hebben of gehad hebben. Ik heb er nl. 1 en ben er zeer content van qua acceleratie vermogen, optrekken, snelheid, ....
Motor is wel wat getuned (Wiseco HP Piston, Mikuni BST 40 carb, FP uitlaat, Twinair filter). Maar een warrior kan je in mijn ogen al vrij goedkoop een pak extra power geven.

Blok is zeer robuust. Qua wheelies trekken vind ik hem persoonlijk wat zwaar, maar kan ook aan mij liggen 8) :wink:

En qua prijs vind ik het raar dat je over bedragen spreekt van rond de 5000 euro, ik heb er een van 2002 en heb er iets minder dan 3000 aan betaald. Of zijn die in Nederland zoveel duurder ???
incl kenteken en dan komt er zo 2500 bij heen heb jij die opvoer parts nieuw of 2dehands gekocht en wat waren de prijzen daar dan van waar hebje ze dan vandaan??
tointjuh
Quadracer
Quadracer

Bericht door tointjuh »

praat a.u.b. met leestekens
pitbullterrier
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

Bericht door pitbullterrier »

shy fx schreef:nou dat wou ik dus ff horen dat het wel een goede quad is. ja vergeleken met zoon raptor700 of zoon yfm 450 is het natuurlijk een stuk minder. Maar dit word dus mijn 1ste quad dus ik d8 dan begin ik bij een 350cc lijkt me voor eerst krachtig genoeg kep ook wel eens op een grizzly 125cc gereden en op een phoenix 200 neem aan dat die warrior een stuk sneller is dan die phoenix 200.

tuurlijk is de warrior sneller en beter.
Als je er nog 1 zoekt,ik heb die van mij pas geleden bij van der Ham ingeruild op een YFZ. Warrior van 2001 met kenteken,een mooie en goede Quad.
mr.
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door mr. »

zodan die kappen voor de warrior zijn wel vet :punk: wanabee yfz :lol:
yfz 450 2007 se : blingstar bumper, verbreeders, GYT-R uilaat, carbon hood, leagers stuurstang, vls stuur, pro designe killswitch, yamaha one indus. rol powermadd hk, one nummerbord, quadracing nerfs, quadracing tankdop.
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=208
JohnBeton
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door JohnBeton »

shy fx schreef: incl kenteken en dan komt er zo 2500 bij heen heb jij die opvoer parts nieuw of 2dehands gekocht en wat waren de prijzen daar dan van waar hebje ze dan vandaan??
Die zaten er al op toen ik hem kocht (2de hands) :)
rudiero
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door rudiero »

JohnBeton schreef:
shy fx schreef: incl kenteken en dan komt er zo 2500 bij heen heb jij die opvoer parts nieuw of 2dehands gekocht en wat waren de prijzen daar dan van waar hebje ze dan vandaan??
Die zaten er al op toen ik hem kocht (2de hands) :)
:duimhoog: Dan hebt gij ne goeie koop gedaan,want had ge het allemaal zelf moeten laten doen was het ewa meer dan een totaal van 3000 euro voor ne warrior die iets of wat prestatie levert. :wink:
Z400 all the way...
JohnBeton
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door JohnBeton »

jep, heb hem inderdaad goedkoop gehad :)
In het begin hebben we er wel een klein beetje werk aan gehad, maar ik heb er nog geen 50 euro kosten aan moeten doen :p
Nu is hij perfect in orde.
Jarcos
Quadrider
Quadrider

Bericht door Jarcos »

Ik heb mn Warrior nu driekwart jaar, en reeds 8000 kilometers op de teller. Hier en daar wel kosten gehad (tandwielen, banden) maar dit had meer met slecht onderhoud of gewoon slijtage te maken. Motorisch nog geen enkel mankement gehad, heeft zelfs honderden kilometers gelopen op 1 litertje olie! Kortom een zeer betrouwbare machine in mijn ogen, en uiteraard zal die Z wel meer power ed hebben, maar met een Warrior doe je als beginner zeker geen miskoop!
Plaats reactie