Iemand ervaringen met de achteras van G-FORCE?
Is deze wel degelijk voor cross, bestand tegen het grotere springwerk???
Ze is in ieder geval wel een stuk goedkoper dan de meeste assen.
ja dat is waar maar je kan wel de kansen minimaliseren.
chris heeft zijn as opgestuurd naar lonestar ik durf te wedden dat hij die nooit meer terug ziet. hetzelfde voor frank met z'n g-force.
levenslange garantie vind ik een erg gewaagd en groot woord. een dealer die 20assen per jaar verkoopt zal wel iets geregeld krijgen met lonestar of een ander merk maar een particulier of iemand die er 5 omzet per jaar zal van het kastje naar de muur worden gestuurd, (denk ik)
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Piron heeft in Touquet de tanden van de hubs van de TEAM as overgetrokken. Voor mij blijft LSR nog steeds beste keuze. Heb met mannen gesproken in Indy en voortaan rechten we de assen zelf, op de manier die LSR voorschrijft. Heeft dus geen nut om terug te sturen, kun je hier ook laten doen. LSR beweert dat door keuze materiaal as achteraf niet zwakker is.
Een as die over is kun je maar moeilijk terug aan elkaar gaan lijmen he… de standaard assen gaan krom. Aftermarket knapt gewoon door… heb het al 2x zien gebeuren.
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Hanzie schreef:Een as die over is kun je maar moeilijk terug aan elkaar gaan lijmen he… de standaard assen gaan krom. Aftermarket knapt gewoon door… heb het al 2x zien gebeuren.
Kan dit door de hardere samenstelling van het metaal?