afstelling YFZ
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Berichten: 7138
- Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
- Locatie: Beselare
- Contacteer:
GT Thunder advies :
The best jetting I have found at our altitude at 85 degrees with the airbox lid off is:
170 Main Jet, 50 Pilot Jet, NDSR needle at #4 down, with 2 turns out on the idle mixture, and adjust accelerator pump to a max. travel of 1.5mm.
Ik zou eerder naar 48/175 gaan, denk dat die 50 wat groot zal zijn. Met luchtfilterdeksel ga je nooit super resultaat gaan krijgen. Te weinig flow. Wij rijden altijd zonder deksel, zadel van yfz beschermt goed de box. Heb ooit eens na een jump per ongeluk in 20 cm diepe plas gesprongen, volledig nat, maar geen druppel in box. Of je moet een powerlid monteren, ben daar zelf zeer tevreden over, je moet veel minder luchtfilter reinigen.
The best jetting I have found at our altitude at 85 degrees with the airbox lid off is:
170 Main Jet, 50 Pilot Jet, NDSR needle at #4 down, with 2 turns out on the idle mixture, and adjust accelerator pump to a max. travel of 1.5mm.
Ik zou eerder naar 48/175 gaan, denk dat die 50 wat groot zal zijn. Met luchtfilterdeksel ga je nooit super resultaat gaan krijgen. Te weinig flow. Wij rijden altijd zonder deksel, zadel van yfz beschermt goed de box. Heb ooit eens na een jump per ongeluk in 20 cm diepe plas gesprongen, volledig nat, maar geen druppel in box. Of je moet een powerlid monteren, ben daar zelf zeer tevreden over, je moet veel minder luchtfilter reinigen.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
adviezen van een ander als basis gebruiken en experimenteren.
iedere motor is anders, luchtvochtigheid, temperatuur, hoogte, kwaliteit van gebruikte brandstof (zeer belangrijk), type luchtfilter/inlaat systeem, ketting verhouding, bandenkeus, gewicht van de rijder, type bougie, rijstijl, naald type, enz enz. hebben een invloed op de verbranding.
belangrijkste: niet te arm laten draaien
"and adjust accelerator pump to a max. travel of 1.5mm."
is klote (klöte) ! krijg je alleen maar befaamde "bog"door.
de squirt van de ap moet zo klein mogelijk zijn 0.5 sec. of iets in die geest.
tsja, je zou iemand moeten kennen die een testbank heeft
meten is weten
iedere motor is anders, luchtvochtigheid, temperatuur, hoogte, kwaliteit van gebruikte brandstof (zeer belangrijk), type luchtfilter/inlaat systeem, ketting verhouding, bandenkeus, gewicht van de rijder, type bougie, rijstijl, naald type, enz enz. hebben een invloed op de verbranding.
belangrijkste: niet te arm laten draaien
"and adjust accelerator pump to a max. travel of 1.5mm."
is klote (klöte) ! krijg je alleen maar befaamde "bog"door.
de squirt van de ap moet zo klein mogelijk zijn 0.5 sec. of iets in die geest.
tsja, je zou iemand moeten kennen die een testbank heeft
meten is weten
-
yamaha king
- Quadrunner

- Berichten: 722
- Lid geworden op: di 20 jan, 2004 22:24
- Locatie: ede
- Contacteer:

