Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
davyrox
Easy Quadrider
Berichten: 131 Lid geworden op: wo 09 mar, 2005 14:06
Locatie: spanje
Bericht
door davyrox » zo 05 mar, 2006 01:11
Bartie schreef: Ik verkoop mijn verbrede a-arms met Reiger veren.
Stuur mij maar is ne pm...met wat uitleg.
grtzzz
Sg6
Quad Master
Berichten: 1717 Lid geworden op: ma 05 apr, 2004 18:05
Locatie: W. Vlaanderen
Bericht
door Sg6 » zo 05 mar, 2006 02:16
met de veren model 2005 zou dit toch moeten lukken met verbrede armen. Deze veren zijn aanzienlijk verbeterd ten opzichte van de voorgaande modellen.
Ik verkoop binnenkort mijn a-armen. Speciaal gemaakt voor z400 model
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
Ralph
Quad GOD
Berichten: 9035 Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland
Bericht
door Ralph » zo 05 mar, 2006 10:11
Beter of niet, het is nooit perfect en als je de originele veren op LT armen zet, dan sta je te laag.
davyrox
Easy Quadrider
Berichten: 131 Lid geworden op: wo 09 mar, 2005 14:06
Locatie: spanje
Bericht
door davyrox » zo 05 mar, 2006 20:55
ik stel mij de vraag waarom iedereen het altijd over die long travel heeft... het stond er louter bij als vraag.
ik rijd enkel wat door de bergen, op de straat en veldwegen.
Ralph
Quad GOD
Berichten: 9035 Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland
Bericht
door Ralph » zo 05 mar, 2006 20:57
Dan kan je het ook wel met de standaard lengte af.
Frank MB
Quad Master
Berichten: 1745 Lid geworden op: do 25 sep, 2003 16:31
Locatie: Sevenhills
Bericht
door Frank MB » zo 05 mar, 2006 20:59
davyrox schreef: ik stel mij de vraag waarom iedereen het altijd over die long travel heeft... het stond er louter bij als vraag.
ik rijd enkel wat door de bergen, op de straat en veldwegen.
Iedereen vind longtravel een mooi woord, het is heel apart want het principe is hetzelfde van de vering standaard en longtravel.
davyrox
Easy Quadrider
Berichten: 131 Lid geworden op: wo 09 mar, 2005 14:06
Locatie: spanje
Bericht
door davyrox » zo 05 mar, 2006 23:38
Ralph schreef: Dan kan je het ook wel met de standaard lengte af.
Bedoel je nu met de standaard lengte van de vering igv van plaatsing van die bredere armen of gewoon met de standaard armen?
Ralph
Quad GOD
Berichten: 9035 Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland
Bericht
door Ralph » zo 05 mar, 2006 23:42
Nee dan bedoel ik de standaard armen met andere schokdempers. Of +2 armen voor normale schokdempers, maar dat werkt iets minder goed.
davyrox
Easy Quadrider
Berichten: 131 Lid geworden op: wo 09 mar, 2005 14:06
Locatie: spanje
Bericht
door davyrox » ma 06 mar, 2006 00:57
Ralph schreef: Nee dan bedoel ik de standaard armen met andere schokdempers. Of +2 armen voor normale schokdempers, maar dat werkt iets minder goed.
Dus ik zal toch maar voor die +2 armen gaan... zal wel kijken hoe het afloopt, kan daarna nog altijd voor upgrade schokdempers gaan.
Heb je advies over welk soort armen, merk ofzo...
grtzzz
bulcky
Quadrunner
Berichten: 502 Lid geworden op: ma 12 jan, 2004 16:11
Bericht
door bulcky » wo 08 mar, 2006 21:38
davyrox schreef:
De vering voldoet prima voor de doeleinden waarvoor ik dat gebruik, maar die te smalle voorkant stoort mij enorm qwa gedrag en dan bedoel ik dat kantelen enzo...
grtzzz
Ik heb op mijn z spoorverbreders en stalen velgen die ietsje meer uitspringen en hij staat 1m32 achter en 1m26 vanvoor . Om te kantelen moet je toch al wat uitsteken hoor
peet #77
Quad Expert
Berichten: 2075 Lid geworden op: do 02 dec, 2004 13:37
Locatie: O-Vlaanderen
Contacteer:
Bericht
door peet #77 » do 09 mar, 2006 19:05
Dat is wel breed zulle ik sta zelf niet zo breed met mijn loonstar en ton maessen a-armen
Capitol
Easy Quadrider
Berichten: 144 Lid geworden op: do 06 nov, 2003 13:58
Locatie: Lummen
Bericht
door Capitol » do 09 mar, 2006 19:55
Zal toch kunnen. Ik zit met mijn achteras van G-Force op 1m27 en hij staat nog niet op het breedste, als ik hem op het breedste zet, zou hij op 1m31 zitten (maar dan krijg ik hem niet meer op de remork ...).
Geen tijd meer ... dus geen quad meer.