quadtuning.nl
100% betrouwbaar
yfz 450 2007 se : blingstar bumper, verbreeders, GYT-R uilaat, carbon hood, leagers stuurstang, vls stuur, pro designe killswitch, yamaha one indus. rol powermadd hk, one nummerbord, quadracing nerfs, quadracing tankdop.
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=208
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=208
-
- Quadfanaat
Ik had nog nooit iets besteld bij Ralph, nu heb ik led-lampjes besteld en ik moet zeggen een zeer snelle services.
Het is verzonden per post , ik had ingevuld onder rembours maar hij had er gewoon een rekening bij gedaan.
Dat vind ik toch een vorm van vertrouwen, maar ik vind dat je als koper dan ook meteen het geld moet over maken.
( Dit heb ik dus ook gedaan. )
Met andere worden een zeer goede services en snelle levering , de led-lampjes zien er goed uit.
Ralph, doe zo voort en bedankt voor de levering.
Het is verzonden per post , ik had ingevuld onder rembours maar hij had er gewoon een rekening bij gedaan.
Dat vind ik toch een vorm van vertrouwen, maar ik vind dat je als koper dan ook meteen het geld moet over maken.
( Dit heb ik dus ook gedaan. )
Met andere worden een zeer goede services en snelle levering , de led-lampjes zien er goed uit.
Ralph, doe zo voort en bedankt voor de levering.
-
- Quadfanaat
-
- Quadfanaat
-
- Quadfanaat
-
- Quadfanaat
-
- Quadfanaat
-
- Quadfanaat
Inderdaad je hebt voor ledjes een andere knipperautomaat nodig.
( een electronische automaat )
Maar ik heb het opgelost door er een weerstand tussen te zetten.
De gewone lampjes vragen meer stroom, de ledjes minder, dus de gewone automaat denkt dat het lampje stuk is en laat hem constant branden, door er een weerstand tussen te zetten werkt het perfect
( een electronische automaat )
Maar ik heb het opgelost door er een weerstand tussen te zetten.
De gewone lampjes vragen meer stroom, de ledjes minder, dus de gewone automaat denkt dat het lampje stuk is en laat hem constant branden, door er een weerstand tussen te zetten werkt het perfect