4 zuiger rem klauwen... past dat???
4 zuiger rem klauwen... past dat???
Ik ben is aan het kijken voor 4 zuiger remklauwen, maar dat past helemaal niet. Of is er iemand die het wel eens gedaan heeft?
hmmmmmm. eat me..
-
doubletracing
- Quadracer

is de shee voorkant dan hetzelfde als een 700R. ik vind dat ik nogal weinig ruimte heb vooraan, of valt dat aan te passen. Zo nee dan moet dit zo passen, en heb je daar een pic van? zo ja pm me de prijs en de pic. alvast thanx.mx jake schreef:ik heb een 4 zuiger remklauw te koop, die op een banshee heeft gezeten
hmmmmmm. eat me..
-
epix no-fear
- Quad Expert

sorry dat ik je verkeerd heb begrepen. ik dacht dat het achter was die je zochtwally schreef:is de shee voorkant dan hetzelfde als een 700R. ik vind dat ik nogal weinig ruimte heb vooraan, of valt dat aan te passen. Zo nee dan moet dit zo passen, en heb je daar een pic van? zo ja pm me de prijs en de pic. alvast thanx.mx jake schreef:ik heb een 4 zuiger remklauw te koop, die op een banshee heeft gezeten
Re: 4 zuiger rem klauwen... past dat???
wally schreef:
mx jake schreef:
ik heb een 4 zuiger remklauw te koop, die op een banshee heeft gezetenis de shee voorkant dan hetzelfde als een 700R. ik vind dat ik nogal weinig ruimte heb vooraan, of valt dat aan te passen. Zo nee dan moet dit zo passen, en heb je daar een pic van? zo ja pm me de prijs en de pic. alvast thanx
Wat is een 4 zuiger remklauw
Ben een quad beginner
mx jake schreef:
ik heb een 4 zuiger remklauw te koop, die op een banshee heeft gezetenis de shee voorkant dan hetzelfde als een 700R. ik vind dat ik nogal weinig ruimte heb vooraan, of valt dat aan te passen. Zo nee dan moet dit zo passen, en heb je daar een pic van? zo ja pm me de prijs en de pic. alvast thanx
Wat is een 4 zuiger remklauw
Ben een quad beginner
Kymco MXU 250
Barossa 250 Silverhawk
Raptor 660
Can-Am outlander 800 xt
Barossa 250 Silverhawk
Raptor 660
Can-Am outlander 800 xt
Re: 4 zuiger rem klauwen... past dat???
dit topic is al meer dan 2 jaar oud
een 4 zuiger remklauw is een remklauw met 4 drukvlakken