Mmm...denk dat je dan het omgekeerde bekomt....Bartie schreef:Snorkel eraf en die dichtplakken.dixie schreef:mijne maat heeft op zijn Z een K&N luchtfilter met outerwear , als we nu gaan crossen staat er water in de luchtfilterkamer . Wat kan hij nu het beste doen ? Er staat een Fp-uitlaat op met dynojet , dus er is veel 'zuurstof' nodig...
Dan powerlid steken gaat al heel veel helpen.
Zowieso als je door massa's van water bolt zal je soms wat water in je bak hebben staan. Als je een powerlid steken hebt vergroot de kans dat je water in je bak krijgt! Je moet maar eens kijken onder je kussen als je door enkele serieuse plassen gereden bent waar het water allemaal is over geweest. Je filterbak krijgt de grootste hoeveelheid te verwerken.
ene wat betreft voldoende zuurstof, dat heb je genoeg met je standaard luchtfilterbak(met vervangluchtfilter).
Zeker nooit met je luchtbak open rijden, heeft geen nut, afstelling van je motor is steeds gedaan op een gesloten combinatie...verbranding is anders naar de **** (je quad zal daarmee geen 10km/h sneller gaan )