ik heb al dikwijls gehoord dat het waterdicht was, ik heb het eens opgezocht en je hebt gelijk, niet waterdicht. mijn excuses voor de verkeerde informatie
heb nog zo een kerstboompje voor in de auto op leds, anders kun je de monteren op je quad? Is met een zuignap op en je kan die dus verplaatsen over je hele plastiek, zal wel cool lijken
Dan moet je inderdaad die hele dure blauwe nemen, dan betaal je wel zo'n 2,50 ongeveer per stuk. Lijkt niet veel, maar je hebt er best veel nodig dus bijelkaar is het wel duur.
Radiohome in Gent is 1 van die vele electrozaken waar je alles kan krijgen om dit te maken. Inclusief info en van die sjieke superheldere leds. Wel nogal duur die ledjes, ik dacht 1 tot 2 euro voor eentje.
heb ondertussen al een beetje gevonden hoe ik het ga doen.
Ik heb de ledjes er al eens onder gedaan om te zien hoe het is. Het is minder dan op die foto, het zijn wel goede ledjes. Ik zou er gewoon meer moeten hebben om hetzelfde resultaat te hebben maar ik ga proberen ze goed te plaatsen.
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage