Ligt eraan hoeveel tanden meer, tm 2 a 3 tanden kon ik nog altijd met opspannen regelen dat de ketting paste, maar bvb van 40 naar 45 kan dus echt niet.
seg nog een vraagje ik heb na veel moeite men achterste tandwiel los gekregen.Nu moet ik het kruis waar je wiel op gevezen is ook lossen. Zit daar nog iets in van het een of ander waar ik moet voor opletten en is het normaal dat dit muurvast zit en moet ik nog iets lossen voor het tandwiel eraf tekrijgen
Bij vls, voor me solo, regina ketting en talon tandwielen. Het zal ook wel aan de ketting liggen die je eronder doet, die kunnen goedkoop en heel duur zijn, dus moet je kijken wat je nodig hebt voor ketting en niet een hele dure kopen als dat niet nodig is, omdat je een minder sterke toch niet stuk trekt.
ga de vraag nog eens herhalen want er reageert niemand op he. moet ik nog iets lossen of op iets letten als ik het kruis van de achteras los (dat waar het wiel opzit) Zit er nog iets in indat kruis ofzo
Naar mijn weten kan je dat met een soft hamer er gewoon afslaan, zit om de ''tandjes'' in de as, die weer in de ''tandjes'' van het kruis passen.
Sorry hoor dat je geen antwoord krijgt, lees er soms wel eens overheen.
was ook niet kwaad bedoeld hoor wou gewoon zien of er iemand het gelezen had en nu dus wel bedankt voor de reaktie zal iets laten weten als het gedaan is
Nee van mij ook niet
Het beste is zelf gewoon experimenteren met sleutelen, steeds iets moeilijkers aanpakken, eerst deed ik ook alleen maar de banden verwisselen, nu heb ik binnen een record tijd het blok eronderuit samen met mn vriend.
vanpee jelle schreef:dat valt nog mee 200 euro en ja moest mij da maar is aanschaffen z'on bouloneus maar wa ne compresseur moette dan weer ni hebben om de nodige druk uit te oefenen he. Ja eigenlijk hoeveel druk moet die bouloneus hebben?
8 bar maar ik kreeg hem ook niet los...compressor opgeschroefd naar 12 bar en toen ging i wel