ik ben van plan om een quad uit duitsland te halen en hier op nederlands kenteken te zetten.
we praten hier over een nieuwe quad met duitse brief.
als ik de bpm wil berekenen moet ik de verkoop prijs in nl weten,maar aangezien dat ze in nederland zo niet worden verkocht,heb ik dus die prijs niet.
het gaat me er om dat ik een beetje een richtprijs heb komt niet op een paar tientjes zegmaar.
iemand die me hier een beetje mee vooruit kan helpen.
wie weet hoe de bpm te berekenen
www.vwe.nl en dan afdracht bij invoer. welke quad gaat het? rappy 700 in nl op kenteken is 12500 ongeveer.
hmmmmmm. eat me..
BPM
Wat voor quad betreft het?
De douane heeft genoeg quads in het systeem staan. Echter kijk eerst even of er niet een andere Handelsbenaming op de duitse papieren staat. Meestal is nieuw uit DLd duurder.
Omdat de quads zonder kenteken in Dld duurder zijn. Verder kan je heel goed rekenen met de VWE calculator. Maar je moet ook de tijd van de keuringen mee gaan rekenen i.v.m. de juiste prijs.
Het makkelijkste zorg je dat je een quad hebt met COC. dan kan het snelst keuren.
Mocht je wel uit Dld halen zorg er dan wel voor dat deze 1 dag op kenteken is gezet in Dld, anders gaat het je nog niet lukken.
De douane heeft genoeg quads in het systeem staan. Echter kijk eerst even of er niet een andere Handelsbenaming op de duitse papieren staat. Meestal is nieuw uit DLd duurder.
Omdat de quads zonder kenteken in Dld duurder zijn. Verder kan je heel goed rekenen met de VWE calculator. Maar je moet ook de tijd van de keuringen mee gaan rekenen i.v.m. de juiste prijs.
Het makkelijkste zorg je dat je een quad hebt met COC. dan kan het snelst keuren.
Mocht je wel uit Dld halen zorg er dan wel voor dat deze 1 dag op kenteken is gezet in Dld, anders gaat het je nog niet lukken.