Forum Update's ! (phpbb-2.0.21)
-
- Quad Expert
- Contacteer:
- Accurate BBCode Insertion
Deze modificatie laat toe BBCode accuraat in te voegen bij het plaatsen van je bericht. Ter hoogte v.d. positie v.d. cursor i.p.v. op het einde van je bericht.
Eveneens zette ik recht dat als je een deel van je tekst selecteer kan je de BBCode er op toepassen. (Zowel via Internet Explorer, Mozilla Firefox als Opera browsers)
Als je niet goed weet wat BBCode is kan je er altijd hier eens over lezen: BBCode
Deze modificatie laat toe BBCode accuraat in te voegen bij het plaatsen van je bericht. Ter hoogte v.d. positie v.d. cursor i.p.v. op het einde van je bericht.
Eveneens zette ik recht dat als je een deel van je tekst selecteer kan je de BBCode er op toepassen. (Zowel via Internet Explorer, Mozilla Firefox als Opera browsers)
Als je niet goed weet wat BBCode is kan je er altijd hier eens over lezen: BBCode
-
- Quad Expert
- Contacteer:
Wel, als een bericht Vandaag of Gisteren geplaatst is staat daar:
'Vandaag uur'
of
'Gisteren uur'
Ik keek eens in je profiel hoe je datumweergave is en probeerde diezelfde weergave zelf eens: 'Maart 22 2006'
Wat bleek?
Als een bericht Vandaag of Gisteren geplaatst is staat daar:
'Vandaag'
of
'Gisteren'
Dus waarom er bij jou niets staat is me niet duidelijk?
Maar ik kijk het na. Bedankt.
EDIT: Ik weet waarom. Omdat je forum Taal op 'English' staat. Er is er nog geen vertaling van.
Ofwel Zorg ik dat er voor alles ook een engelse vertaling is. Ofwel verander ik het zo dat enkel 'Dutch' mogelijk is.
Zal m'n best doen.
'Vandaag uur'
of
'Gisteren uur'
Ik keek eens in je profiel hoe je datumweergave is en probeerde diezelfde weergave zelf eens: 'Maart 22 2006'
Wat bleek?
Als een bericht Vandaag of Gisteren geplaatst is staat daar:
'Vandaag'
of
'Gisteren'
Dus waarom er bij jou niets staat is me niet duidelijk?
Maar ik kijk het na. Bedankt.
EDIT: Ik weet waarom. Omdat je forum Taal op 'English' staat. Er is er nog geen vertaling van.
Ofwel Zorg ik dat er voor alles ook een engelse vertaling is. Ofwel verander ik het zo dat enkel 'Dutch' mogelijk is.
Zal m'n best doen.
Laatst gewijzigd door Ivoman #7 op wo 22 mar, 2006 10:10, 1 keer totaal gewijzigd.
nochtans bij mij staat dat in dutch en toch staat er bij mij ook geen uur bij hoor yves, enkel vandaag en gisteren, als het langere geleden is staat er wel een uur bij
Spoorverbreders achteraan( self made)
velgen gedraaid vooraan
Boze blik voorkap (self made)
Nerfbars (Xtreme parts)
Van Hasselt uitlaatlijn!
Handbeschermers Powermadds
maier spartborden
zwarte velgen
bredere A-armen komen niet meer
velgen gedraaid vooraan
Boze blik voorkap (self made)
Nerfbars (Xtreme parts)
Van Hasselt uitlaatlijn!
Handbeschermers Powermadds
maier spartborden
zwarte velgen
bredere A-armen komen niet meer
-
- Quad Expert
- Contacteer:
- Het misterieuze vanzelf onzichtbaar worden is net opgelost. Wil je weer zichtbaar zijn onderaan de lijst, dan ga je naar je 'Profiel'
en zet je 'Onzichtbaar in 'Online gebruikers' lijst:' op 'Nee'
en zet je 'Onzichtbaar in 'Online gebruikers' lijst:' op 'Nee'
-
- Quad Master
- Contacteer:
tis gelukt thx
myn site www.quadblast.tk
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
-
- Quad Expert
- Contacteer:
- Markeer forum als gelezen per forum op de hoofdpagina
Je kan een forum los van de andere forums markeren als gelezen vanuit de hoofdpagina
- Dubbel Post Samensmelten
Smelt een post van iemand die dubbelpost samen in 1 bericht, tenzij er 48 uren zijn verstreken.
Wat is het verschil nu tussen 'Omhooghalen EIGEN onderwerp, via een dubbelpost, pas mogelijk na 24 uur' & 'Dubbel Post Samensmelten'?
Het verschil zit hem in of je topic-starter bent of niet.
Een topicstarter krijgt z'n topic pas na 24 uur terug bovenaan de lijst via een dubbelpost.
Een niet-topicstarter (gewone gebruiker) kan wel dubbelposten, maar z'n bericht wordt in 1 bericht gesmolten met het laatste. Pas na 48 uur kan diezelfde persoon wel dubbelposten om een topic terug bovenaan de lijst te krijgen. Zolang de 48 uur geldt wordt z'n antwoord op eigen antwoord samengesmolten.
Je kan een forum los van de andere forums markeren als gelezen vanuit de hoofdpagina
- Dubbel Post Samensmelten
Smelt een post van iemand die dubbelpost samen in 1 bericht, tenzij er 48 uren zijn verstreken.
Wat is het verschil nu tussen 'Omhooghalen EIGEN onderwerp, via een dubbelpost, pas mogelijk na 24 uur' & 'Dubbel Post Samensmelten'?
Het verschil zit hem in of je topic-starter bent of niet.
Een topicstarter krijgt z'n topic pas na 24 uur terug bovenaan de lijst via een dubbelpost.
Een niet-topicstarter (gewone gebruiker) kan wel dubbelposten, maar z'n bericht wordt in 1 bericht gesmolten met het laatste. Pas na 48 uur kan diezelfde persoon wel dubbelposten om een topic terug bovenaan de lijst te krijgen. Zolang de 48 uur geldt wordt z'n antwoord op eigen antwoord samengesmolten.
- Quadracer 74
- Quadrunner
- Contacteer:
Hoe komt het dat je nog altijd geen 2 berichten na elkaar kan plaatsen?
2 Quads gestolen!!
viewtopic.php?f=41&t=29468
viewtopic.php?f=41&t=29468