powerlid voor een Blaster
powerlid voor een Blaster
Hey, weet er soms iemand als er ook een powerlid bestaat voor een blaster, want zonder deksel rijden of er gaten in boren vind ik nu niet meteen de beste oplossing
-
Vyrena
- Pro Quadrider

- Berichten: 3725
- Lid geworden op: di 29 jun, 2004 13:20
- Locatie: Home
- Contacteer:
Ik weet niet goed hoe dat allemaal zit met een luchtschroef open en dicht draaien maar weet enkel iets over de hoofdsproeier (de rest regelde mn broer altijd
)
Maar hij krijgt juist wel genoeg lucht, dus juist te weinig benzine als ik het goed hem.
Kijk je bougie eens na.
Welke sproeier heb je er nu in en heb je een andere uitlaat?
Maar hij krijgt juist wel genoeg lucht, dus juist te weinig benzine als ik het goed hem.
Kijk je bougie eens na.
Welke sproeier heb je er nu in en heb je een andere uitlaat?
Der zit een originele uitlaat en demper op maar tot voor kort had ik een demper van Rino mmar hij is er mee vastgelopen .
Nu zou er een grotere sproeier op zitten maar welke maat weet ik niet. Der zit nu een nieuwe zuiger op en een K&N luchtfilter, als het deksel er af is maakt hij wel een super leuk geluid alleen hapert hij dus.
En waar moet ik op letten bij mijnen bougie?
En waar moet ik op letten bij mijnen bougie?
-
Vyrena
- Pro Quadrider

- Berichten: 3725
- Lid geworden op: di 29 jun, 2004 13:20
- Locatie: Home
- Contacteer:
Ik zou nu niet zonder deksel gaan rijden totdat je hem met deksel goed afgesteld hebt. Daarna kun je altijd nog zien, maar hij is dus denk ik al vastgelopen door dat de afstelling niet goed was.
Met de luchtfilterdeksel eraf moet je zo wie zo een grotere sproeier erin doen, en rijden, laten afkoelen en bougie aflezen.
Hoe warmer hoe armer, hoe kouder hoe meer benzine hij nodig heeft.
Wie helpt mij verder met dit verhaal? Ik deed vroeger altijd alleen de hoofdsproeier vervangen, de rest niet.
Met de luchtfilterdeksel eraf moet je zo wie zo een grotere sproeier erin doen, en rijden, laten afkoelen en bougie aflezen.
Hoe warmer hoe armer, hoe kouder hoe meer benzine hij nodig heeft.
Wie helpt mij verder met dit verhaal? Ik deed vroeger altijd alleen de hoofdsproeier vervangen, de rest niet.
-
Vyrena
- Pro Quadrider

- Berichten: 3725
- Lid geworden op: di 29 jun, 2004 13:20
- Locatie: Home
- Contacteer:
Ja, dat komt omdat die dan meer lucht krijgt als de deksel eraf is, en hij dan te arm staat.
Dus als je nu die demper er weer opdoet, en meteen de deksel erafhaald en een keer goed afsteld is het goed.
Sommige denken daar nog wel licht over afstellen, maar neem nou bv het verschil met winter/zomer. In de zomer is het 30 graden en pas geleden was het 2 graden toen ik ging rijden, daar zit me niet al een verschil in!
Dus als je nu die demper er weer opdoet, en meteen de deksel erafhaald en een keer goed afsteld is het goed.
Sommige denken daar nog wel licht over afstellen, maar neem nou bv het verschil met winter/zomer. In de zomer is het 30 graden en pas geleden was het 2 graden toen ik ging rijden, daar zit me niet al een verschil in!
heb er bij mij ook het deksel terug moeten opzetten hoor! anders moet ik veel te groot gaan van sproeier en begint em veel te veel te zuipen (tvh heeft het voor)
we waren dit weekend wisten rijden, quad getankt en onderweg dan terug getankt, hij moest 10 euro tanken en wij 6 euro! dus...
we waren dit weekend wisten rijden, quad getankt en onderweg dan terug getankt, hij moest 10 euro tanken en wij 6 euro! dus...
Spoorverbreders achteraan( self made)
velgen gedraaid vooraan
Boze blik voorkap (self made)
Nerfbars (Xtreme parts)
Van Hasselt uitlaatlijn!
Handbeschermers Powermadds
maier spartborden
zwarte velgen
bredere A-armen komen niet meer
velgen gedraaid vooraan
Boze blik voorkap (self made)
Nerfbars (Xtreme parts)
Van Hasselt uitlaatlijn!
Handbeschermers Powermadds
maier spartborden
zwarte velgen
bredere A-armen komen niet meer




