Zijn er mensen die ervaring met GasGas 450 hebben op de weg
Zijn er mensen die ervaring met GasGas 450 hebben op de weg
Zoals het onderwerp zegt.
Wie heeft er ervaring met de GagGas wild 450 voor gebruik op de weg?
Ik heb veel modellen bekeken en veel prijzen vergeleken,maar ik denk dat dit de juiste keus is.
Ik wou eigenlijk een nieuwe suzuki z400 kopen,maar ben gewoon bang dat dit te ligt is na een paar maanden.
Nou weet ik een paar van die GasGas wild 450 te staan met een paar honderd km erop,maar dus wel gebruikt in het zand(crossbaan).
De prijs ligt ongeveer gelijk aan de prijs van een nieuwe z400(in nederland met kenteken)
Dus ik zou graag jullie meningen hierover willen weten.
Alvast bedankt voor de info en of raad
Wie heeft er ervaring met de GagGas wild 450 voor gebruik op de weg?
Ik heb veel modellen bekeken en veel prijzen vergeleken,maar ik denk dat dit de juiste keus is.
Ik wou eigenlijk een nieuwe suzuki z400 kopen,maar ben gewoon bang dat dit te ligt is na een paar maanden.
Nou weet ik een paar van die GasGas wild 450 te staan met een paar honderd km erop,maar dus wel gebruikt in het zand(crossbaan).
De prijs ligt ongeveer gelijk aan de prijs van een nieuwe z400(in nederland met kenteken)
Dus ik zou graag jullie meningen hierover willen weten.
Alvast bedankt voor de info en of raad
Als je hem in Nederland gaat kopen, want ik vermoed dat je Nederlands bent (dan heb je dus ook niks aan Bert), dan zou ik gaan informeren bij de Colorado trail: http://www.coloradotrail.nl
Hij had er een staan, die is pas gestolen (samen met nog wat andere quads), maar misschien heeft hij er nog meer staan.
Hij had er een staan, die is pas gestolen (samen met nog wat andere quads), maar misschien heeft hij er nog meer staan.
-
- Pro Quadrider
- Contacteer:
Of bij Oerlemans Gas Gas www.gasgasmotoren.nl. Daar kan je ook terecht voor de gewone service werkzaamheden. Aardige eerlijke kerel.
zalig machine, das wa ik erover kan vertellen. Ik zal dit jaar voor de grote wedstrijden dan ook rijden met het officiële gasgas team van frankrijk.
Alleen de vering vond ik nie goe, ma das qua afstelling eh, en dan spreek ik over een circuit dus voor op de baan zal die zeker goed zijn, is öhlins.
Maar ik vind die helemaal lekker rijden, kijk er naar uit om de wedstrijden er mee te rijden.
Alleen de vering vond ik nie goe, ma das qua afstelling eh, en dan spreek ik over een circuit dus voor op de baan zal die zeker goed zijn, is öhlins.
Maar ik vind die helemaal lekker rijden, kijk er naar uit om de wedstrijden er mee te rijden.
quad gasgas 450
ik heb een gasgas 450 ,maar het probleem is ,dat ik moet volle gas geven voor die wil starten ,en met de kick stamper gaat die zeker niet ,kan er iemand weten wat er daar aan te doen is
-
- Quadfanaat