Aluc 150cc "raptor"
die staan inderdaad te koop in oudenaarde bij ait. onze gebuur heeft er zo een gekocht echt niet zo goed hij heeft eens op m'n klein parcour gereden en tegen een stuk hout gereden en de bumper was al scheef. En de knopjes zien er ook niet stevig uit.
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
haha vriendje van mij heeft ook zo'n ding en zijn bumper is gescheurt toen we hem optildenpeet #77 schreef:ziet er zo uit maar da is het niet is van dun ijzer gemaakt en weegt niet veelMC_Orie schreef:Wel mooie bumper! Moogt ge betonne pale mee ramme
----->kawasaki klf 300 B<-----
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... cle&CID=41
----- MH RYZ Enduro------
Bidalot HMR/2 Doppler Krukas Dellorto 17,5MM
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... cle&CID=41
----- MH RYZ Enduro------
Bidalot HMR/2 Doppler Krukas Dellorto 17,5MM
-
- Quad Master
mja waarom kopen ze die,
omdat het goedkoop is (op kort termijn)
maar op lang termijn heb je er enkel problemen mee en kosten
omdat het goedkoop is (op kort termijn)
maar op lang termijn heb je er enkel problemen mee en kosten
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
ik heb zelf nu 2 maand ongeveer een loncin 200sx, ook een chinees, rij er heel regelmatig op en enigste probleemppjes tot nu toe:
- lampjes kapotgetrild
- stukje karter wat voortandwiel omhulst is een klein hoekje uit omdat ketting een keer er af was geschoten denk ik..?
verder zijn het hele kleine dingen als moeren de een beetje lostrillen, gewoon weer goed vastdraaien en dan heb je er geen last meer van. ik heb mijn quad vor 900 euro gekocht, en ben er tot nu toe hardstikke tevreden over, rijd goed, start goed, trekt goed, en is stevig.
ik ben zelf voordat ik hem heb gekocht naar een brommerzaak geweest waar ze ook quads konden bestellen, en die hebben gezegd dat als je een quad koopt uit china bv, neem dan een Loncin, Adly of Jinchen?
gegroet,
- lampjes kapotgetrild
- stukje karter wat voortandwiel omhulst is een klein hoekje uit omdat ketting een keer er af was geschoten denk ik..?
verder zijn het hele kleine dingen als moeren de een beetje lostrillen, gewoon weer goed vastdraaien en dan heb je er geen last meer van. ik heb mijn quad vor 900 euro gekocht, en ben er tot nu toe hardstikke tevreden over, rijd goed, start goed, trekt goed, en is stevig.
ik ben zelf voordat ik hem heb gekocht naar een brommerzaak geweest waar ze ook quads konden bestellen, en die hebben gezegd dat als je een quad koopt uit china bv, neem dan een Loncin, Adly of Jinchen?
gegroet,
-
- Quad Master
nou suzuki ik moet hem wel gelijk geven, ik heb ooit 1x zon 200cc schakel mogen proberen, en het had toch wel aardig wat trek kracht...viel me niet tegen quad optrekkenSuzuki schreef:Meestal hebben die blokken van chinese quads totaal geen vermogen, dus ik denk dat als je op een Breeze gaat zitten dat je weinig verschil merkt. Dus dat trekt goed
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
-
- Quad Master
ik heb nog nooit op een beter merk quad gereden dus weet het verschil niet, maar ik ben er zeer tevreden over, in z'n 1 trek ik hem makkelijk op et achterwil met wat spelen van de koppeling, en in z'n 2 en 3 kan ik makkelijk over gras/stenen e.d. driften, de 4 is meer voor snelheid, is ook een langere versnelling heb ik et gevoel.
ik kan met me quad een vriend van me , bijna bijhouden, die een opgefokte derbi sendra 50cc heeft, loopt 90 op teller. misschien heb ik nu geluk dat ik een iets betere chinees heb...?
ik kan met me quad een vriend van me , bijna bijhouden, die een opgefokte derbi sendra 50cc heeft, loopt 90 op teller. misschien heb ik nu geluk dat ik een iets betere chinees heb...?