topsnelheid
Als je echt met dit gedacht rondloopt, koop dan een baanmoto.. of een supermotard, daar kan je mee scheuren...bkvj schreef:ik geef u wel gelijk daarin. maar licht er ook aan he, als je de quad gebruikt om naar je werk te gaan, en af en toe gaat crossen, zou het wel lekker zijn als je een hoge top heb, zodat je met 120 geen schade aan de motor zou brengen...
Een quad is hier echt niet voor gemaakt... Zoals hier al meermaans op 't forum aangehaald, boven de 100 is het niet meer veilig rijden, ook al kan 't blokje het aan...
Houd 't mooi bij cruisen aan 80-90/u en je kan héél lang genieten van je beestje, zonder dat jij of je quad binnen de kortste keren in de kreukels liggen...
Denk ik niet...stijn schreef:ik heb een suzuki ltz 400 bouwjaar 2005 en die gaat 134,6 km/h
standaart
Dat haal ik nog niet, en bij mij is er al 'n een en 't ander aangepast.. waaronder CDI, zodat de begrenzer hoger ligt... en dan haal ik da volgens mi nog nie, da zit ik rond de 125...
Dus 'k denk dat je tellertje niet just staat...
hallo , de mijne is nog volledig stadaard ook en ik haal er 121.4 km/h mee , maar dat is eigenlijk niet te doen om een tijdje te rijden ...
en nog iets , is een suzuki in zijn 5de versnelling niet begrenst op toerental ? dus kan het eigenlijk niet veel kwaad dat je een tijdje boven de 100 rijd he ...;)
en nog iets , is een suzuki in zijn 5de versnelling niet begrenst op toerental ? dus kan het eigenlijk niet veel kwaad dat je een tijdje boven de 100 rijd he ...;)
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer ;), maar dan zonder sirene