www.quad-world.de moet je zeker eens bezoeken
www.quad-world.de moet je zeker eens bezoeken
Voor al wie op zoek is naar betaalbare merken onderdelen zoals bv. houser, A-arms , stuur kollommen achterbruggen en veel meer, moet je zeker eens de duitse online shop www.quad-world.de bezoeken. Ik heb er zopas een set Houser A-armen gekocht voor de som van 699 euro + 37 euro verzendingskosten. 't is een zeer overzichtelijke site waar alle artiekels per merk en type quad kunnen opgevraagd worden en hebben bijna alles op stock.
Moet je zeker eens bekijken.
veel fun Raps
Moet je zeker eens bekijken.
veel fun Raps
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Standaaard of Long Travel ?
Laat eens weten hoe lang het duurt om te leveren !
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
No Limit YFZ schreef:Standaaard of Long Travel ?
long travel is + 200 euro
www.quadtuning.be stay tuned!
for sale!YFZ 450
;powermad handguards;dino jet kit ;g-force achteras;fmf powerbomb pipe;fmf powercore4 demper; TE KOOP ! PM VOOR PRIJS
moet nog op ; a arms ; stuurstab;en eingenlijk de wettelijke kit ook pffffff
for sale!YFZ 450
;powermad handguards;dino jet kit ;g-force achteras;fmf powerbomb pipe;fmf powercore4 demper; TE KOOP ! PM VOOR PRIJS
Dat valt lekker mee héRalph schreef:Dan kom je dus nog op 900 euro...
for sale!YFZ 450
for sale!YFZ 450
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Wat is levertijd, heeft ie Housers op stock, betwijfel het sterk.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
raps zal wel iets laten weten wanneer hij ze gekregen heeft hé
dan zijn alle vragen opgelost in duistland in stock donderdag gekocht =zal ze dan woensdag zeker moeten hebben want die duitsers zijn rappe jongens
als hij twee weken moet wachten dan zijn ze niet in stock hé
seeeeeee yaaaaa
dan zijn alle vragen opgelost in duistland in stock donderdag gekocht =zal ze dan woensdag zeker moeten hebben want die duitsers zijn rappe jongens
als hij twee weken moet wachten dan zijn ze niet in stock hé
seeeeeee yaaaaa
for sale!YFZ 450
for sale!YFZ 450
houser
jups
sorry voor de late reactie jongens maar ik deweek van de nacht ('k moet ook nog werken
en slapen he)
aangezien mijn duits nog redelijk meevalt heb ik eerst contact met hem opgenomen shorttravel
zoals ik wilde had hij nog in stock en de levertijd vanaf het geld bij hem op de rek. staat is 5dagen voor de duitse post
en dan nog te zien hoe rap ze hier bij ons zullen zijn.
als jullie info over een onderdeel willen maar de taal niet machtig zijn moet je hier maar vermelden waarover je
welke info wenst en dan informeer ik wel voor jullie. meschien kun je het ook in't engels doen 'k zal't hem eeens vragen.
raps
yep
hij heeft zeker nog 2 sets long travel a-armen liggen voor YFZ450. De mails kunnen ook in het engels worden gezonden en worden ook zo beantwoord. Als je tijdens de werkuren mailt krijg je direct reactie terug
raps
sorry voor de late reactie jongens maar ik deweek van de nacht ('k moet ook nog werken
en slapen he)
aangezien mijn duits nog redelijk meevalt heb ik eerst contact met hem opgenomen shorttravel
zoals ik wilde had hij nog in stock en de levertijd vanaf het geld bij hem op de rek. staat is 5dagen voor de duitse post
en dan nog te zien hoe rap ze hier bij ons zullen zijn.
als jullie info over een onderdeel willen maar de taal niet machtig zijn moet je hier maar vermelden waarover je
welke info wenst en dan informeer ik wel voor jullie. meschien kun je het ook in't engels doen 'k zal't hem eeens vragen.
raps
yep
hij heeft zeker nog 2 sets long travel a-armen liggen voor YFZ450. De mails kunnen ook in het engels worden gezonden en worden ook zo beantwoord. Als je tijdens de werkuren mailt krijg je direct reactie terug
raps
jongens !
de gewone onderdelen die je hier ook overal op de kop kan tikken moet je daar nie gaan zoeken ,
zoals banden en hanbeschermers bv. maar wat a-armen achterbruggen , reigervering enz...
kan je daar wel stukken goedkoper vinden. zo had Ralph eerder gezegd dat je die houser a-armen +2,5 longtravel hier ook voor
die prijs kan krijgen? wel ik heb eens op zijn site quadtuning.nl gekeken en daar waren ze wel 375 eur duurder en zijn ze dan in stock?
toegegeven somige artiekelen zijn even duur of soms iets duurder dan hier, maar de echt dure stukken zoals het meeste van het rijwielgedeelte
is er toch echt veel goedkoper en meestal op stok. je moet het zelf maar bekijken , ik wou jullie enkel maar laten zien dat goede qualiteit ook goedkoper kan.
greeets raps
de gewone onderdelen die je hier ook overal op de kop kan tikken moet je daar nie gaan zoeken ,
zoals banden en hanbeschermers bv. maar wat a-armen achterbruggen , reigervering enz...
kan je daar wel stukken goedkoper vinden. zo had Ralph eerder gezegd dat je die houser a-armen +2,5 longtravel hier ook voor
die prijs kan krijgen? wel ik heb eens op zijn site quadtuning.nl gekeken en daar waren ze wel 375 eur duurder en zijn ze dan in stock?
toegegeven somige artiekelen zijn even duur of soms iets duurder dan hier, maar de echt dure stukken zoals het meeste van het rijwielgedeelte
is er toch echt veel goedkoper en meestal op stok. je moet het zelf maar bekijken , ik wou jullie enkel maar laten zien dat goede qualiteit ook goedkoper kan.
greeets raps