achteruit op beartracker 250
-
stimmy-freestyle
- Quadfanaat

achteruit op beartracker 250
mijne achteruit op mijn beartracker ,marcheerd niet,tis van alsk k int slijk zitt ploeteren e ,en opeens ging em niemer,kprobeerde ier thuis dan k toen ik em gewassen had ,alles ingesmeerd enal nix,volgende dag start em en opeens gingtem,krij een stukske ,kwil me draaien ,maar helaas ,pindakaas tging niej .dusjah ,... kan iemand me helpen.

Stunting is my life, mud is the place that I drive & my drinking team has a racing problem!
-
vanpee jelle
- Quadracer

-
stimmy-freestyle
- Quadfanaat

opgelost
kheb em mee de voorhamer bewerkt
baneee,kga k proberen bijregelen mee da boutje da in da staafje zit verwerkt,you never know.Ma tspel gaat nog vooruit e dusjah.
Stunting is my life, mud is the place that I drive & my drinking team has a racing problem!
-
stimmy-freestyle
- Quadfanaat

njah
das een feit,zeker als ge vastzit ,of in de bossen zit, daarom alleen al is een raptor boven de (
wel rappere) yfz450 te kiezen. 
-
Vincenzo
- Quad Expert

Re: njah
in de bossen zeker een Z400 speels en goed controleerbaar.stimmy-freestyle schreef:das een feit,zeker als ge vastzit ,of in de bossen zit, daarom alleen al is een raptor boven de (wel rappere) yfz450 te kiezen.
ik heb eens gelezen dat als een bear nietmeer in zijn achteruit gaat dat er iets scheelde met de veer in de boit... maar vind de info nietmeer terug