Forum Update's ! (phpbb-2.0.21)
- Quadracer 74
- Quadrunner
- Contacteer:
Kheb m'n laatste gewijzigd en lukte nog niet, maar kheb dan alles in 1bericht geplaatst, geen probleem, lukt ook éé
2 Quads gestolen!!
viewtopic.php?f=41&t=29468
viewtopic.php?f=41&t=29468
-
- Quad Expert
- Contacteer:
- Quick Edit Title
Een Topic starter, Moderator en Administrator kan nu snel de topictitel aanpassen d.m.v. een functie onderaan het topic. 'Wijzig Titel'
Er kunnen meerdere soorten wijzigingen door moderators aangemaakt worden, die dan in de drop down menu selecteerbaar worden.
Voor meer info, vragen of suggesties... doe dat hier
Een Topic starter, Moderator en Administrator kan nu snel de topictitel aanpassen d.m.v. een functie onderaan het topic. 'Wijzig Titel'
Er kunnen meerdere soorten wijzigingen door moderators aangemaakt worden, die dan in de drop down menu selecteerbaar worden.
Voor meer info, vragen of suggesties... doe dat hier
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Zou het niet handig zijn om bij het inloggen direct chat venster te open en ook daar automatisch in te loggen, denk dat enkel zo echt van de grond gaat geraken.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quad Expert
- Contacteer:
Ja, dat moet zeker mogelijk zijn.
Ik zal ..zien
Zouden we geen keuze laten?
M.a.w. als men op inloggen klikt, kan men nog kiezen, op een volgende pagina, of de chat eveneens opgestart wordt.
OF, een vink-optie die je kan aanvinken onder 'Log me automatisch in bij elk bezoek:' nl. 'Start chatspot automatisch op bij elk bezoek:' v
Ik zal ..zien
Zouden we geen keuze laten?
M.a.w. als men op inloggen klikt, kan men nog kiezen, op een volgende pagina, of de chat eveneens opgestart wordt.
OF, een vink-optie die je kan aanvinken onder 'Log me automatisch in bij elk bezoek:' nl. 'Start chatspot automatisch op bij elk bezoek:' v
-
- Quad Expert
- Contacteer:
- Slotje (in 3 forum's)
Je kan nu zelf, als topic starter, een slotje op je eigen topic plaatsen in volgende 4 fora:
Je kan nu zelf, als topic starter, een slotje op je eigen topic plaatsen in volgende 4 fora:
- - Te koop gevraagd
- Te koop (enkel voor particulieren, enkel quads/quadonderdelen !!!)
- Gestolen (wie weet komt dat van pas..?)
- Tuning projecten
-
- Quad Master
onder de naam van de gebruikers zie je of die nog on line is of nietYamaha schreef:Het is mischien een goed idee om als forum gebruiker een andere gebruiker een invite te kunnen sturen voor een chat.
Mischien is het er al maar ik heb het dan waarschijnlijk gemist
Greets!
dus gewoon dan een Pm sturen he...